background image

 

Κατάλογος Εικόνων 

 

Εικόνα 1.1: Τα ορόσημα των υπολογιστών στις προκλήσεις των παιχνιδιών ...................................... 16 
Εικόνα 1.2 Αναπαράσταση Καλωδίου κατά τα πρότυπα του Kaye ...................................................... 19 

 

Εικόνα 2.1: Βασικές Καταστάσεις του Ναρκαλιευτή ........................................................................... 24 
Εικόνα 2.2: Εφαρμογές της Μηχανικής Όρασης .................................................................................. 26 
Εικόνα 2.3: Χρωματικό Μοντέλο RGB με υπέρθεση σταθμισμένων χρωμάτων ................................. 28 
Εικόνα 2.4: Στάδια Γκαουσιανού Θολώματος ...................................................................................... 28 
Εικόνα 2.5: Εντοπισμός Χρωμάτων με cv2.inRange ............................................................................ 29 
Εικόνα 2.6: Απεικόνιση Διαστολής με τιμές έντασης ........................................................................... 30 
Εικόνα 2.7: Τα στάδια της ανίχνευσης ακμών Canny........................................................................... 31 
Εικόνα 2.8: Υπολογισμός μέγιστου μεταξύ γειτονικών εικονοστοιχείων για καταστολή μη-μέγιστων 31 
Εικόνα 2.9: Ανάλυση Εικόνας με εξαγωγή και αναγνώριση αντικειμένων .......................................... 32 
Εικόνα 2.10: Μετασχηματισμός Γραμμών Hough ................................................................................ 33 
Εικόνα 2.11: Διαδικασία Εύρεσης και Σχεδιασμού Περιγραμμάτων ................................................... 34 
Εικόνα 2.12: Αλγόριθμος Ramer-Douglas-Peucker .............................................................................. 35 
Εικόνα 2.13: Κλάσεις Πολυπλοκότητας ............................................................................................... 36 
Εικόνα 2.14: Αρχιτεκτονική του LCG .................................................................................................. 41 

 

Εικόνα 3.1: Διάγραμμα ροής του Αυτοματοποιημένου Επιλυτή με 4 στάδια ...................................... 47 
Εικόνα 3.2: Μοντέλο ροής δεδομένων .................................................................................................. 48 
Εικόνα 3.3: Έκδοση Windows XP του Ναρκαλιευτή ............................................................................. 49 
Εικόνα 3.4: Η αρχική οθόνη της διεπαφής του χρήστη με τις βασικές λειτουργίες της εκτέλεσης ..... 49 
Εικόνα 3.5: Οι καταστάσεις του Αυτοματοποιημένου Επιλυτή ........................................................... 50 
Εικόνα 3.6: Προτροπές προς το χρήστη κατά τη λήξη της παρτίδας .................................................... 50 
Εικόνα 3.7: Εφαρμογή αλλαγής χρωματικού μοντέλου και γκαουσιανού θολώματος ......................... 52 
Εικόνα 3.8: Χάρτης Ακμών ως έξοδος του αλγορίθμου ανίχνευσης ακμών Canny ............................. 53 
Εικόνα 3.9: Σχεδιασμός γραμμών που εξάγονται από τον αλγόριθμο μετασχηματισμού Hough ........ 54 
Εικόνα 3.10: Ταμπλό με διαφορετικά νούμερα προς εξέταση για τη διαμόρφωση μοντέλου .............. 57 
Εικόνα 3.11: Διαδικασία απομόνωσης νούμερων ................................................................................. 57 
Εικόνα 3.12: Καταστάσεις Ναρκαλιευτή ύστερα από προεπεξεργασία ............................................... 59 
Εικόνα 3.13: Ανίχνευση ακμών Canny στην Εικόνα 3.12  ................................................................... 59 
Εικόνα 3.14: Αναπαράσταση μεταβολής εσωτερικού μετρητή ναρκών για μπλοκ αριθμούς .............. 61 
Εικόνα 3.15: Σήμανση Ξεκάθαρων Ναρκών για τρία μπλοκ-αριθμούς. ............................................... 62 
Εικόνα 3.16: Αποκάλυψη απόλυτα ασφαλών μπλοκ ............................................................................ 63 
Εικόνα 3.17: Μοντελοποίηση μιας κατάστασης του Ναρκαλιευτή ως CSP ......................................... 64 
Εικόνα 3.18: Οι πιθανές αναθέσεις ναρκών που σχηματίζουν πλήρεις λύσεις για το CSP. ................. 66 
Εικόνα 3.19: Η εσωτερική αποτύπωση του ταμπλό για τις πιθανότητες του κάθε μπλοκ .................... 67 
Εικόνα 3.20: Οι καταστάσεις τερματισμού παρτίδας ........................................................................... 68 
 
Εικόνα 4.1: Ποσοστό Νίκης για διαφορετικές τιμές πυκνότητας στα ταμπλό των βασικών δυσκολιών
 ............................................................................................................................................................... 72