background image

50 

 

παρτίδας αφού ο μηχανισμός εύρεσης συνθηκών τερματισμού σημάνει πως το παιχνίδι έληξε 

ως νίκη ή ήττα. 

 

Εικόνα 3.5: Οι καταστάσεις του Αυτοματοποιημένου Επιλυτή – (a) Ο επιλυτής βρίσκεται εν ενεργεία (b) Ο επιλυτής 
ολοκλήρωσε την παρτίδα.

 

 

 

Κατά την κατάσταση της Εικόνας 3.5b, εμφανίζεται προτροπή προς το χρήστη για την 

επιλογή  αν  θέλει  να  προχωρήσει  σε  επόμενη  παρτίδα  ή  να  τερματίσει  την  εκτέλεση  με  το 

κατάλληλο μήνυμα αναλόγως την έκβαση της επίλυσης [Εικόνα 3.6]. Αν επιλέξει πως θέλει 

να επιλύσει επόμενη παρτίδα, ο επιλυτής επαναφέρει το ταμπλό στην αρχική του κατάσταση 

και εμφανίζεται και πάλι η αρχική διεπαφή. 

 

Εικόνα  3.6:  Προτροπές  προς  το  χρήστη  κατά  τη  λήξη  της  παρτίδας  –  (a)  Το  μήνυμα  σε  περίπτωση  νίκης  (b)  Το 
μήνυμα σε περίπτωση ήττας.

 

 

3.4 Εύρεση του Ταμπλό και Αναγνώριση Δυσκολίας 

 

Ξεκινώντας  την  εκτέλεση  του  Αυτοματοποιημένου  Επιλυτή,  η  βασικότερη 

προϋπόθεση που πρέπει να καλυφθεί είναι η εύρεση του ταμπλό. Για να λυθεί το πρόβλημα