16
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 45 Override της συνάρτησης OnJoinedRoom........................................................................ 60
Εικόνα 46 Διαγραφή και εμφάνιση παικτών..................................................................................... 60
Εικόνα 47 Override των συναρτήσεων εισχώρησης και αποχώρησης παίκτη ................................. 60
Εικόνα 48 Εκκίνηση του παιχνιδιού................................................................................................... 61
Εικόνα 49 Λήψη του event για την αλλαγή σκηνής .......................................................................... 62
Εικόνα 50 Εγγραφή στην λήψη των event......................................................................................... 62
Εικόνα 51 Κωδικός αλλαγής σκηνής .................................................................................................. 62
Εικόνα 52 Αποσύνδεση από το δωμάτιο........................................................................................... 62
Εικόνα 53 Εμφάνιση διαθέσιμων διακομιστών ................................................................................ 63
Εικόνα 54 Εμφάνιση ping................................................................................................................... 63
Εικόνα 55 Ρυθμίσεις Photon Transform View Classic ....................................................................... 64
Εικόνα 56 Ρυθμίσεις Photon Animator View .................................................................................... 64
Εικόνα 57 Δημιουργία παίκτη από το PlayerManager ...................................................................... 65
Εικόνα 58 Έλεγχος συνθηκών για την ήττα ή την νίκη του παίκτη ................................................... 65
Εικόνα 59 Συναρτήσεις νίκης και ήττας............................................................................................. 66
Εικόνα 60 Μεταβολή του tag του αντικειμένου σε Spectator .......................................................... 66
Εικόνα 61 Συγχρονισμός οπτικού εφέ της ήττας ενός παίκτη .......................................................... 67
Εικόνα 62 Στατιστικά παίκτη.............................................................................................................. 67
Εικόνα 63 Αναφορά στο PhotonView του παίκτη ............................................................................. 68
Εικόνα 64 Ανανέωση πόντων ζωής σε όλους τους παίκτες .............................................................. 68
Εικόνα 65 Κληρονομία κλάσης PlayerStats ....................................................................................... 68
Εικόνα 66 PhotonView με Observed Components............................................................................ 69
Εικόνα 67 Έλεγχος του PhotonView μέσα σε Update ....................................................................... 69
Εικόνα 68 Αποστολή id παίκτη στο PlayerUI ..................................................................................... 69
Εικόνα 69 Εύρεση και εισχώρηση στοιχείων του παίκτη που έστειλε το event............................... 69
Εικόνα 70 Έλεγχος συγχρονισμού ThirdPersonController ................................................................ 70
Εικόνα 71 Συγχρονισμός οπτικού εφέ μέσω RPC .............................................................................. 70
Εικόνα 72 Παρακολούθηση παικτών................................................................................................. 71
Εικόνα 73 Αρχικοποίηση του Game Manager ................................................................................... 72
Εικόνα 74 Δημιουργία των γύρων από τον host ............................................................................... 72
Εικόνα 75 Συγχρονισμός των γύρων μεταξύ των clients................................................................... 73
Εικόνα 76 RPC για την εκκίνηση του επόμενου γύρου ..................................................................... 73
Εικόνα 77 Διαγραφή όπλων και κουτιών .......................................................................................... 73
Εικόνα 78 Συγχρονισμός γύρου ......................................................................................................... 74
Εικόνα 79 Δημιουργία κουτιών όπλων στο τέλος του γύρου ........................................................... 74
Εικόνα 80 Interface GameMode ........................................................................................................ 75
Εικόνα 81 Αρχικοποίηση του γύρου .................................................................................................. 76
Εικόνα 82 Έλεγχος για το τέλος του γύρου ....................................................................................... 76
Εικόνα 83 Δημιουργία εχθρών .......................................................................................................... 76
Εικόνα 84 Συγχρονισμός του εξοπλισμού του παίκτη....................................................................... 77
Εικόνα 85 Εξοπλισμός ενός όπλου .................................................................................................... 78
Εικόνα 86 HideEquipment, ShowEquipment και SetupGunComponents ......................................... 78
Εικόνα 87 Πτώση ή εναλλαγή όπλου ................................................................................................ 79
Εικόνα 88 Unequip του όπλου........................................................................................................... 79
Εικόνα 89 Συγχρονισμός εμφάνισης και εξαφάνισης όπλου ............................................................ 80
Εικόνα 90 Συγχρονισμός των components του όπλου...................................................................... 80