background image

 

 

 

16

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

Εικόνα 45 Override της συνάρτησης OnJoinedRoom........................................................................ 60

 

Εικόνα 46 Διαγραφή και εμφάνιση παικτών..................................................................................... 60

 

Εικόνα 47 Override των συναρτήσεων εισχώρησης και αποχώρησης παίκτη ................................. 60

 

Εικόνα 48 Εκκίνηση του παιχνιδιού................................................................................................... 61

 

Εικόνα 49 Λήψη του event για την αλλαγή σκηνής .......................................................................... 62

 

Εικόνα 50 Εγγραφή στην λήψη των event......................................................................................... 62

 

Εικόνα 51 Κωδικός αλλαγής σκηνής .................................................................................................. 62

 

Εικόνα 52 Αποσύνδεση από το δωμάτιο........................................................................................... 62

 

Εικόνα 53 Εμφάνιση διαθέσιμων διακομιστών ................................................................................ 63

 

Εικόνα 54 Εμφάνιση ping................................................................................................................... 63

 

Εικόνα 55 Ρυθμίσεις Photon Transform View Classic ....................................................................... 64

 

Εικόνα 56 Ρυθμίσεις Photon Animator View .................................................................................... 64

 

Εικόνα 57 Δημιουργία παίκτη από το PlayerManager ...................................................................... 65

 

Εικόνα 58 Έλεγχος συνθηκών για την ήττα ή την νίκη του παίκτη ................................................... 65

 

Εικόνα 59 Συναρτήσεις νίκης και ήττας............................................................................................. 66

 

Εικόνα 60 Μεταβολή του tag του αντικειμένου σε Spectator .......................................................... 66

 

Εικόνα 61 Συγχρονισμός οπτικού εφέ της ήττας ενός παίκτη .......................................................... 67

 

Εικόνα 62 Στατιστικά παίκτη.............................................................................................................. 67

 

Εικόνα 63 Αναφορά στο PhotonView του παίκτη ............................................................................. 68

 

Εικόνα 64 Ανανέωση πόντων ζωής σε όλους τους παίκτες .............................................................. 68

 

Εικόνα 65 Κληρονομία κλάσης PlayerStats ....................................................................................... 68

 

Εικόνα 66 PhotonView με Observed Components............................................................................ 69

 

Εικόνα 67 Έλεγχος του PhotonView μέσα σε Update ....................................................................... 69

 

Εικόνα 68 Αποστολή id παίκτη στο PlayerUI ..................................................................................... 69

 

Εικόνα 69 Εύρεση και εισχώρηση στοιχείων του παίκτη που έστειλε το event............................... 69

 

Εικόνα 70 Έλεγχος συγχρονισμού ThirdPersonController ................................................................ 70

 

Εικόνα 71 Συγχρονισμός οπτικού εφέ μέσω RPC .............................................................................. 70

 

Εικόνα 72 Παρακολούθηση παικτών................................................................................................. 71

 

Εικόνα 73 Αρχικοποίηση του Game Manager ................................................................................... 72

 

Εικόνα 74 Δημιουργία των γύρων από τον host ............................................................................... 72

 

Εικόνα 75 Συγχρονισμός των γύρων μεταξύ των clients................................................................... 73

 

Εικόνα 76 RPC για την εκκίνηση του επόμενου γύρου ..................................................................... 73

 

Εικόνα 77 Διαγραφή όπλων και κουτιών .......................................................................................... 73

 

Εικόνα 78 Συγχρονισμός γύρου ......................................................................................................... 74

 

Εικόνα 79 Δημιουργία κουτιών όπλων στο τέλος του γύρου ........................................................... 74

 

Εικόνα 80 Interface GameMode ........................................................................................................ 75

 

Εικόνα 81 Αρχικοποίηση του γύρου .................................................................................................. 76

 

Εικόνα 82 Έλεγχος για το τέλος του γύρου ....................................................................................... 76

 

Εικόνα 83 Δημιουργία εχθρών .......................................................................................................... 76

 

Εικόνα 84 Συγχρονισμός του εξοπλισμού του παίκτη....................................................................... 77

 

Εικόνα 85 Εξοπλισμός ενός όπλου .................................................................................................... 78

 

Εικόνα 86 HideEquipment, ShowEquipment και SetupGunComponents ......................................... 78

 

Εικόνα 87 Πτώση ή εναλλαγή όπλου ................................................................................................ 79

 

Εικόνα 88 Unequip του όπλου........................................................................................................... 79

 

Εικόνα 89 Συγχρονισμός εμφάνισης και εξαφάνισης όπλου ............................................................ 80

 

Εικόνα 90 Συγχρονισμός των components του όπλου...................................................................... 80