background image

 

 

 

60

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

διπλασιασμού  των  παικτών,  όπως  γίνεται  αντίστοιχα  και  στην  περίπτωση  των  δωματίων  όταν 
βρισκόμαστε σε μια αίθουσα.

 

 

Εικόνα 45 Override της συνάρτησης OnJoinedRoom 

 

Εικόνα 46 Διαγραφή και εμφάνιση παικτών 

 

Στην εμφάνιση παικτών χρησιμοποιούμε την μεταβλητή PlayerList της PhotonNetwork, η 

οποία μας γυρίζει την λίστα από όλους τους παίκτες που είναι συνδεδεμένοι στο ίδιο  δωμάτιο. 
Άμα  συνδεθεί  ή  αποσυνδεθεί  ένας  καινούργιος  παίκτης,  γίνεται  η  ανάκληση  των  συναρτήσεων 
OnPlayerEnteredRoom() και OnPlayerLeftRoom(), συναρτήσεις τις οποίες κάνουμε override για να 
ανανεώσουμε την διεπαφή χρήστη με τους παίκτες που βρίσκονται στο δωμάτιο (Εικόνα 47). 
 

 

Εικόνα 47 Override των συναρτήσεων εισχώρησης και αποχώρησης παίκτη