60
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
διπλασιασμού των παικτών, όπως γίνεται αντίστοιχα και στην περίπτωση των δωματίων όταν
βρισκόμαστε σε μια αίθουσα.
Εικόνα 45 Override της συνάρτησης OnJoinedRoom
Εικόνα 46 Διαγραφή και εμφάνιση παικτών
Στην εμφάνιση παικτών χρησιμοποιούμε την μεταβλητή PlayerList της PhotonNetwork, η
οποία μας γυρίζει την λίστα από όλους τους παίκτες που είναι συνδεδεμένοι στο ίδιο δωμάτιο.
Άμα συνδεθεί ή αποσυνδεθεί ένας καινούργιος παίκτης, γίνεται η ανάκληση των συναρτήσεων
OnPlayerEnteredRoom() και OnPlayerLeftRoom(), συναρτήσεις τις οποίες κάνουμε override για να
ανανεώσουμε την διεπαφή χρήστη με τους παίκτες που βρίσκονται στο δωμάτιο (Εικόνα 47).
Εικόνα 47 Override των συναρτήσεων εισχώρησης και αποχώρησης παίκτη