80
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Στην συνάρτηση OnEvent που είναι εγγεγραμμένη η EquipmentManager.cs λαμβάνονται
όλα τα events που στέλνονται από τις συναρτήσεις. Όταν ο κωδικός είναι ο
HideEquipmentEventCode, γίνεται η εύρεση του όπλου μέσω του id, και απενεργοποιείται το
μοντέλο του όπλου (Εικόνα 89). Όταν ο κωδικός είναι ο ShowEquipmentEventCode, γίνεται η
εύρεση του όπλου μέσω του id, και ενεργοποιείται το μοντέλο του όπλου (Εικόνα 89).
Εικόνα 89 Συγχρονισμός εμφάνισης και εξαφάνισης όπλου
Στην περίπτωση που ο κωδικός είναι ο SetupGunComponentsEventCode, γίνεται η εύρεση
του όπλου, και η ενεργοποίηση και απενεργοποίηση των κατάλληλων components (Εικόνα 90).
Εικόνα 90 Συγχρονισμός των components του όπλου