background image

 

 

 

80

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Στην  συνάρτηση OnEvent  που  είναι  εγγεγραμμένη  η  EquipmentManager.cs  λαμβάνονται 

όλα  τα  events  που  στέλνονται  από  τις  συναρτήσεις.  Όταν  ο  κωδικός  είναι  ο 
HideEquipmentEventCode,  γίνεται  η  εύρεση  του  όπλου  μέσω  του  id,  και  απενεργοποιείται  το 
μοντέλο  του  όπλου  (Εικόνα  89).  Όταν  ο  κωδικός  είναι  ο  ShowEquipmentEventCode,  γίνεται  η 
εύρεση του όπλου μέσω του id, και ενεργοποιείται  το μοντέλο  του όπλου (Εικόνα 89). 
 

 

Εικόνα 89 Συγχρονισμός εμφάνισης και εξαφάνισης όπλου 

 

Στην περίπτωση που ο κωδικός είναι ο SetupGunComponentsEventCode, γίνεται η εύρεση 

του όπλου, και η ενεργοποίηση και απενεργοποίηση των κατάλληλων  components  (Εικόνα 90). 
 

 

Εικόνα 90 Συγχρονισμός των components του όπλου