72
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 73 Αρχικοποίηση του Game Manager
Για την δημιουργία των γύρων, πρώτα ελέγχεται πως ο host εκτελεί των κώδικα, και μετά
διορίζει τον πίνακα με τους γύρους όπως έχουν αναλυθεί στον σχεδιασμό του παιχνιδιού (Εικόνα
74). Στο τέλος στέλνεται στους υπόλοιπους παίκτες το RPC με την συνάρτηση SyncWaveModes()
για να συγχρονιστεί ο πίνακας με τους γύρους του παιχνιδιού (Εικόνα 75).
Εικόνα 74 Δημιουργία των γύρων από τον host