background image

 

 

 

72

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 73 Αρχικοποίηση του Game Manager 

 

Για την δημιουργία των γύρων, πρώτα ελέγχεται πως ο host εκτελεί των κώδικα, και μετά 

διορίζει τον πίνακα με τους γύρους όπως έχουν αναλυθεί στον σχεδιασμό του παιχνιδιού (Εικόνα 
74). Στο τέλος στέλνεται στους υπόλοιπους παίκτες το RPC με την συνάρτηση SyncWaveModes() 
για να συγχρονιστεί ο πίνακας με τους γύρους του παιχνιδιού (Εικόνα 75). 
 

 

Εικόνα 74 Δημιουργία των γύρων από τον host