background image

 

 

 

64

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

των όπλων προσθέτουμε το component Photon Transform View Classic (Εικόνα 55) στον Inspector 
της Unity και έτσι επιτυγχάνεται ο συγχρονισμός τους. 
 

 

Εικόνα 55 Ρυθμίσεις Photon Transform View Classic 

Στην  περίπτωση  των  animations,  όποιο  μοντέλο  έχει  έναν  Animator,  χρειάζεται  και  το 

Photon  Animator  View  (Εικόνα  56)  για  να  βλέπουν  όλοι  οι  παίκτες  τα  ίδια  animations.  Επίσης 
πρέπει  χειροκίνητα  να  επιλεχθεί  πως  κάθε  layer  η  κάθε  animation  θα  συγχρονιστεί  με  τους 
υπόλοιπους παίκτες. Οι επιλογές που παρέχονται είναι απενεργοποιημένος (disabled), διακριτός 
(discrete), ή συνεχής (continuous) συγχρονισμός. 

 

 

Εικόνα 56 Ρυθμίσεις Photon Animator View