64
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
των όπλων προσθέτουμε το component Photon Transform View Classic (Εικόνα 55) στον Inspector
της Unity και έτσι επιτυγχάνεται ο συγχρονισμός τους.
Εικόνα 55 Ρυθμίσεις Photon Transform View Classic
Στην περίπτωση των animations, όποιο μοντέλο έχει έναν Animator, χρειάζεται και το
Photon Animator View (Εικόνα 56) για να βλέπουν όλοι οι παίκτες τα ίδια animations. Επίσης
πρέπει χειροκίνητα να επιλεχθεί πως κάθε layer η κάθε animation θα συγχρονιστεί με τους
υπόλοιπους παίκτες. Οι επιλογές που παρέχονται είναι απενεργοποιημένος (disabled), διακριτός
(discrete), ή συνεχής (continuous) συγχρονισμός.
Εικόνα 56 Ρυθμίσεις Photon Animator View