74
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Μετέπειτα συγχρονίζονται όλες οι μεταβλητές που χρειάζονται οι clients για να
ενημερώσουν την διεπαφή χρήστη τους όπως ο αριθμός του γύρου, το είδος του γύρου, αλλά και
να ενεργοποιούν το script για τον γύρο που αρχίζει ώστε να μπορούν να συνεχίσουν το παιχνίδι
σε περίπτωση που αποσυνδεθεί ο host (Εικόνα 78).
Εικόνα 78 Συγχρονισμός γύρου
Όταν τελειώσει ο γύρος, ο host ξανά εμφανίζει τα κουτιά όπλων ανάλογα με τον αριθμό
των παικτών (Εικόνα 79).
Εικόνα 79 Δημιουργία κουτιών όπλων στο τέλος του γύρου