background image

 

 

 

74

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

Μετέπειτα  συγχρονίζονται  όλες  οι  μεταβλητές  που  χρειάζονται  οι  clients  για  να 

ενημερώσουν την διεπαφή χρήστη τους όπως ο αριθμός του γύρου, το είδος του γύρου, αλλά και 
να ενεργοποιούν το script για τον γύρο που αρχίζει ώστε να μπορούν να συνεχίσουν το παιχνίδι 
σε περίπτωση που αποσυνδεθεί ο host (Εικόνα 78). 

 

 

Εικόνα 78 Συγχρονισμός γύρου 

Όταν τελειώσει ο γύρος, ο host ξανά εμφανίζει  τα κουτιά όπλων ανάλογα με τον αριθμό 

των παικτών (Εικόνα 79). 

 

Εικόνα 79 Δημιουργία κουτιών όπλων στο τέλος του γύρου