76
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 81 Αρχικοποίηση του γύρου
Στην συνάρτηση Update (Εικόνα 82), ο host ελέγχει αν έχει μείνει κάποιος εχθρός, ώστε
όταν οι παίκτες καταφέρουν να τους κερδίσουν όλους, να στείλει σε όλους ένα event με τον
κωδικό SetWaveCompleteCode. Η λήψη του event γίνεται στο script GameMode.cs.
Εικόνα 82 Έλεγχος για το τέλος του γύρου
Στην συνάρτηση SpawnEnemy(), μόνο ο host μόνο εκτελεί την συνάρτηση για την
δημιουργία των εχθρών με την χρήση του script EnemySpawner.cs που αναλύεται αργότερα, με
την συνάρτηση EnemySpawner.SpawnEnemy() και παραμέτρους τον επιλεγμένο εχθρό, την
δυσκολία, και την συμπεριφορά του εχθρού (Εικόνα 83).
Εικόνα 83 Δημιουργία εχθρών