background image

 

 

 

76

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 81 Αρχικοποίηση του γύρου 

 

Στην  συνάρτηση  Update  (Εικόνα  82),  ο  host  ελέγχει  αν  έχει  μείνει  κάποιος  εχθρός,  ώστε 

όταν  οι  παίκτες  καταφέρουν  να  τους  κερδίσουν  όλους,  να  στείλει  σε  όλους  ένα  event  με  τον 
κωδικό  SetWaveCompleteCode. Η λήψη του event γίνεται στο script GameMode.cs. 
 

 

Εικόνα 82 Έλεγχος για το τέλος του γύρου 

 

Στην  συνάρτηση  SpawnEnemy(),  μόνο  ο  host  μόνο  εκτελεί  την  συνάρτηση  για  την 

δημιουργία των  εχθρών με την χρήση του script EnemySpawner.cs που αναλύεται αργότερα, με 
την  συνάρτηση  EnemySpawner.SpawnEnemy()  και  παραμέτρους  τον  επιλεγμένο  εχθρό,  την 
δυσκολία, και την συμπεριφορά του εχθρού (Εικόνα 83). 
 

 

Εικόνα 83 Δημιουργία εχθρών