71
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 72 Παρακολούθηση παικτών
4.2.2 Συγχρονισμός γύρων
Η λογική και οι μηχανισμοί των γύρων εξαρτώνται από τα script: GameManager.cs,
GameMode.cs, Defence.cs, Exterminate.cs, Parkour.cs, Survival.cs και FinalGameMode.cs.
Το GameManager.cs κατέχει τον κώδικα που διαχειρίζεται και συγχρονίζει τους γύρους
μεταξύ των παικτών. Γίνεται η αρχικοποίηση των υπόλοιπων script σε αυτό και μετά γίνεται ο
έλεγχος PhotonNetwork.IsMasterClient (Εικόνα 73). Η ιδιότητα αυτή είναι true όταν ο παίκτης
που τρέχει τον κώδικα είναι ο host του παιχνιδιού. Είναι σημαντικό ο έλεγχος να γίνεται μέσω του
host για να μην χαθεί ο συγχρονισμός. Οπότε γίνεται αυτός ο αρχικός έλεγχος για να
δημιουργηθούν τα πρώτα κουτιά όπλων ανάλογα με τον αριθμό τον παικτών στο παιχνίδι. Τα
κουτιά δημιουργούνται με την συνάρτηση PhotonNetwork.Instantiate() επειδή είναι δικτυωμένα
αντικείμενα, δηλαδή περιέχουν από ένα PhotonView.