background image

 

 

 

71

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 72 Παρακολούθηση παικτών 

 
4.2.2 Συγχρονισμός γύρων 

Η  λογική  και  οι  μηχανισμοί  των  γύρων  εξαρτώνται  από  τα  script:  GameManager.cs, 

GameMode.cs, Defence.cs, Exterminate.cs, Parkour.cs, Survival.cs και FinalGameMode.cs. 

Το  GameManager.cs  κατέχει  τον  κώδικα  που  διαχειρίζεται  και  συγχρονίζει  τους  γύρους 

μεταξύ  των  παικτών.  Γίνεται  η  αρχικοποίηση  των  υπόλοιπων  script  σε  αυτό  και  μετά  γίνεται  ο 
έλεγχος  PhotonNetwork.IsMasterClient  (Εικόνα  73).  Η  ιδιότητα  αυτή  είναι  true  όταν  ο  παίκτης 
που τρέχει τον κώδικα είναι ο host του παιχνιδιού. Είναι σημαντικό ο έλεγχος να γίνεται μέσω του 
host  για  να  μην  χαθεί  ο  συγχρονισμός.  Οπότε  γίνεται  αυτός  ο  αρχικός  έλεγχος  για  να 
δημιουργηθούν  τα  πρώτα  κουτιά  όπλων  ανάλογα  με  τον  αριθμό  τον  παικτών  στο  παιχνίδι.  Τα 
κουτιά δημιουργούνται με την συνάρτηση PhotonNetwork.Instantiate() επειδή είναι δικτυωμένα 
αντικείμενα,  δηλαδή περιέχουν από ένα PhotonView.