75
ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 
Κάθε είδος γύρου όπως το Exterminate, Defence, Survival, Parkour και το FinalGameMode,
εφαρμόζουν  το  interface  GameMode.  Όλα  τα  είδη  γύρων  έχουν  την  μεταβλητή  waveComplete, 
και  μπορούν  να  στείλουν  το  event  με  κωδικό  SetWaveCompleteCode  για  να  συγχρονιστεί  το 
γεγονός ότι ολοκληρώθηκε  ο γύρος (Εικόνα 80). 
Εικόνα 80 Interface GameMode
Το είδος γύρου Exterminate ελέγχεται από το Exterminate.cs. Σκοπός του script είναι η
δημιουργία των εχθρών μέχρι το τέλος των χρημάτων του γύρου. Επίσης γίνεται έλεγχος για να 
εντοπιστεί  αν  έχει  μείνει  κάποιος  εχθρός  για  την  ολοκλήρωση  του  γύρου.  Αρχικά  παίρνουμε  τα 
χρήματα που έχει το παιχνίδι από το Game Manager, αποθηκεύουμε τον αριθμό των παικτών και 
ξεκινάει  η δημιουργία των εχθρών με την συνάρτηση SpawnEnemy() (Εικόνα 81).