background image

 

 

 

75

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

Κάθε είδος γύρου όπως το Exterminate, Defence, Survival, Parkour και το FinalGameMode, 

εφαρμόζουν  το  interface  GameMode.  Όλα  τα  είδη  γύρων  έχουν  την  μεταβλητή  waveComplete
και  μπορούν  να  στείλουν  το  event  με  κωδικό  SetWaveCompleteCode  για  να  συγχρονιστεί  το 
γεγονός ότι ολοκληρώθηκε  ο γύρος (Εικόνα 80). 

 

 

Εικόνα 80 Interface GameMode 

 

Το  είδος  γύρου  Exterminate  ελέγχεται  από  το  Exterminate.cs.  Σκοπός  του  script  είναι  η 

δημιουργία των εχθρών μέχρι το τέλος των χρημάτων του γύρου. Επίσης γίνεται έλεγχος για να 
εντοπιστεί  αν  έχει  μείνει  κάποιος  εχθρός  για  την  ολοκλήρωση  του  γύρου.  Αρχικά  παίρνουμε  τα 
χρήματα που έχει το παιχνίδι από το Game Manager, αποθηκεύουμε τον αριθμό των παικτών και 
ξεκινάει  η δημιουργία των εχθρών με την συνάρτηση SpawnEnemy() (Εικόνα 81).