75
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Κάθε είδος γύρου όπως το Exterminate, Defence, Survival, Parkour και το FinalGameMode,
εφαρμόζουν το interface GameMode. Όλα τα είδη γύρων έχουν την μεταβλητή waveComplete,
και μπορούν να στείλουν το event με κωδικό SetWaveCompleteCode για να συγχρονιστεί το
γεγονός ότι ολοκληρώθηκε ο γύρος (Εικόνα 80).
Εικόνα 80 Interface GameMode
Το είδος γύρου Exterminate ελέγχεται από το Exterminate.cs. Σκοπός του script είναι η
δημιουργία των εχθρών μέχρι το τέλος των χρημάτων του γύρου. Επίσης γίνεται έλεγχος για να
εντοπιστεί αν έχει μείνει κάποιος εχθρός για την ολοκλήρωση του γύρου. Αρχικά παίρνουμε τα
χρήματα που έχει το παιχνίδι από το Game Manager, αποθηκεύουμε τον αριθμό των παικτών και
ξεκινάει η δημιουργία των εχθρών με την συνάρτηση SpawnEnemy() (Εικόνα 81).