background image

 

 

 

69

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 66 PhotonView με Observed Components 

 

Στην συνάρτηση Update (Εικόνα 67) γίνεται ξανά έλεγχος για το εάν το PhotonView ανήκει 

στον παίκτη ώστε να μην αλλάζει η τιμή της ζωής στους υπόλοιπους παίκτες. 
 

 

Εικόνα 67 Έλεγχος του PhotonView μέσα σε Update 

 

Στο  script  PlayerUI.cs  μόλις  ξεκινήσει  το  παιχνίδι,  κάθε  παίκτης  στέλνει  προς  τους 

υπόλοιπους ένα event (Εικόνα 68) με κωδικό SetOtherPlayersHealthbarCode. Όταν ένας παίκτης 
λαμβάνει το event αυτό, βρίσκει από ποιόν  παίκτη το  έλαβε μέσω του id, δημιουργώντας στην 
διεπαφή χρήστη του μια καινούργια μπάρα ζωής και εισχωρώντας τα ανάλογα στοιχεία (Εικόνα 
69). 
 

 

Εικόνα 68 Αποστολή id παίκτη στο PlayerUI 

 

Εικόνα 69 Εύρεση και εισχώρηση στοιχείων του παίκτη που έστειλε το event