69
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 66 PhotonView με Observed Components
Στην συνάρτηση Update (Εικόνα 67) γίνεται ξανά έλεγχος για το εάν το PhotonView ανήκει
στον παίκτη ώστε να μην αλλάζει η τιμή της ζωής στους υπόλοιπους παίκτες.
Εικόνα 67 Έλεγχος του PhotonView μέσα σε Update
Στο script PlayerUI.cs μόλις ξεκινήσει το παιχνίδι, κάθε παίκτης στέλνει προς τους
υπόλοιπους ένα event (Εικόνα 68) με κωδικό SetOtherPlayersHealthbarCode. Όταν ένας παίκτης
λαμβάνει το event αυτό, βρίσκει από ποιόν παίκτη το έλαβε μέσω του id, δημιουργώντας στην
διεπαφή χρήστη του μια καινούργια μπάρα ζωής και εισχωρώντας τα ανάλογα στοιχεία (Εικόνα
69).
Εικόνα 68 Αποστολή id παίκτη στο PlayerUI
Εικόνα 69 Εύρεση και εισχώρηση στοιχείων του παίκτη που έστειλε το event