background image

 

 

 

78

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 85 Εξοπλισμός ενός όπλου 

 

Κάθε  συνάρτηση  από  τις  ShowEquipment(),  HideEquipment(),  και  SetupGunComponents() 

στέλνουν από ένα event (Εικόνα 86) σε όλους τους παίκτες εκτός από την SetupGunComponents() 
όπου στέλνεται μόνο στους υπόλοιπους παίκτες, επειδή τοπικά πρέπει ο  κώδικας να εκτελεστεί 
αμέσως.  Σε  κάθε  περίπτωση  πρώτα  αποθηκεύεται  το  PhotonView  του  όπλου,  και  με  το  event 
στέλνεται το id του. 
 

 

Εικόνα 86 HideEquipment, ShowEquipment και SetupGunComponents