78
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 85 Εξοπλισμός ενός όπλου
Κάθε συνάρτηση από τις ShowEquipment(), HideEquipment(), και SetupGunComponents()
στέλνουν από ένα event (Εικόνα 86) σε όλους τους παίκτες εκτός από την SetupGunComponents()
όπου στέλνεται μόνο στους υπόλοιπους παίκτες, επειδή τοπικά πρέπει ο κώδικας να εκτελεστεί
αμέσως. Σε κάθε περίπτωση πρώτα αποθηκεύεται το PhotonView του όπλου, και με το event
στέλνεται το id του.
Εικόνα 86 HideEquipment, ShowEquipment και SetupGunComponents