62
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 49 Λήψη του event για την αλλαγή σκηνής
Εικόνα 50 Εγγραφή στην λήψη των event
Ο κωδικός για την αλλαγή σκηνής επιλέχθηκε αυθαίρετα, όπως και με κάθε άλλο κωδικό
που επιλέχθηκε για την αποστολή των Event (Εικόνα 51).
Εικόνα 51 Κωδικός αλλαγής σκηνής
Εάν ο παίκτης θέλει να αποσυνδεθεί από το δωμάτιο, πρέπει να πατήσει το κουμπί “Leave
Room” (Εικόνα 11). Γίνεται η αποσύνδεση του δωματίου με την συνάρτηση
PhotonNetwork.LeaveRoom() και η επανασύνδεση με την αίθουσα για την ανανέωση των
δωματίων (Εικόνα 52).
Εικόνα 52 Αποσύνδεση από το δωμάτιο