background image

 

 

 

62

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 49 Λήψη του event για την αλλαγή σκηνής 

 

Εικόνα 50 Εγγραφή στην λήψη των event 

Ο κωδικός για την αλλαγή σκηνής επιλέχθηκε αυθαίρετα, όπως και με κάθε άλλο κωδικό 

που επιλέχθηκε για την αποστολή των Event (Εικόνα 51). 
 

 

Εικόνα 51 Κωδικός αλλαγής σκηνής 

 

Εάν ο παίκτης θέλει να αποσυνδεθεί από το δωμάτιο, πρέπει να πατήσει το κουμπί “Leave 

Room”  (Εικόνα  11).  Γίνεται  η  αποσύνδεση  του  δωματίου  με  την  συνάρτηση 
PhotonNetwork.LeaveRoom()  και  η  επανασύνδεση  με  την  αίθουσα  για  την  ανανέωση  των 
δωματίων (Εικόνα 52). 

 

Εικόνα 52 Αποσύνδεση από το δωμάτιο