background image

 

 

 

13

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

4.1.1 Διαχείριση Μενού 

55

 

4.1.2 Διαχείριση αίθουσας 

57

 

4.1.3 Διαχείριση δωματίου 

59

 

4.2 Συγχρονισμός καταστάσεων παιχνιδιού 

63

 

4.2.1 Συγχρονισμός παικτών 

65

 

4.2.2 Συγχρονισμός γύρων 

71

 

4.2.3 Συγχρονισμός όπλων 

77

 

4.2.4 Συγχρονισμός εχθρών 

83

 

4.2.5 Συγχρονισμός κουτιών και power ups 

88

 

4.2.4 Διαχωρισμός κώδικα παικτών 

89

 

4.3 Βελτιστοποίηση 

90

 

4.3.1 Φωτισμός 

90

 

4.3.2 Αποθηκευτικός χώρος 

90

 

4.3.3 Object Pooling 

91

 

4.4 Ασφάλεια 

91

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

93

 

5.1 Αποτελέσματα δικτύωσης 

93

 

5.2 Αποτελέσματα σχεδιασμού 

95

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΕΠΙΛΟΓΟΣ 

103

 

6.1 Συμπεράσματα 

103

 

6.2 Μετρικά κώδικα 

103

 

6.3 Μελλοντικές επεκτάσεις 

104

 

Παραρτήματα 

105

 

Οδηγίες εγκατάστασης παιχνιδιού 

105

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 

106

 

Συντομογραφίες - Αρκτικόλεξα - Ακρωνύμια 

109

 

Απόδοση ξενόγλωσσων όρων 

110