89
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
κουτιού και στέλνεται ένα RPC προς όλους τους παίκτες μέσω του διακομιστή για την εκτέλεση
της συνάρτησης RPC_OpenChest(). Μέσα στην συνάρτηση αυτή γίνεται η κλήση της συνάρτησης
SpawnGunDelay() όπου τυχαία επιλέγεται το όπλο που θα δημιουργηθεί στο παιχνίδι με την ίδια
λογική που επιλέγονται και δημιουργούνται τα power ups.
Εικόνα 105 Άνοιγμα κουτιού όπλων
4.2.4 Διαχωρισμός κώδικα παικτών
Τέλος, υπάρχουν μερικά scripts όπου για την αποφυγή προβλημάτων κατά τον
συγχρονισμό τους χρειάζονται μια απλή συνθήκη, που ελέγχει ότι το PhotonView ανήκει στον
παίκτη με την ιδιότητα IsMine, όπως και σε πολλά προηγούμενα script.