background image

 

 

 

89

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

κουτιού και στέλνεται ένα RPC προς όλους τους παίκτες μέσω του  διακομιστή για την εκτέλεση 
της συνάρτησης RPC_OpenChest(). Μέσα στην συνάρτηση αυτή γίνεται η κλήση της συνάρτησης 
SpawnGunDelay() όπου τυχαία επιλέγεται το όπλο που θα δημιουργηθεί στο παιχνίδι με την ίδια 
λογική που επιλέγονται  και δημιουργούνται τα power ups. 
 

 

Εικόνα 105 Άνοιγμα κουτιού όπλων 

 
4.2.4 Διαχωρισμός κώδικα παικτών 

 

Τέλος,  υπάρχουν  μερικά  scripts  όπου  για  την  αποφυγή  προβλημάτων  κατά  τον 

συγχρονισμό  τους  χρειάζονται  μια  απλή  συνθήκη,  που  ελέγχει  ότι  το  PhotonView  ανήκει  στον 
παίκτη με την ιδιότητα IsMine, όπως και σε πολλά προηγούμενα script.