background image

 

 

 

88

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 103 Πτώση power up από τον εχθρό 

 
4.2.5 Συγχρονισμός κουτιών και power ups 

 

Στο  script  PowerUpPickUp.cs  γίνεται  η  διαχείριση  της  αλληλεπίδρασης  με  τα  power  ups. 

Για την απόκτηση ενός power up, όταν ο παίκτης αλληλεπιδρά με αυτό, στέλνεται το RPC (Εικόνα 
104) για την κλήση της συνάρτησης RPC_AddPowerUp() προς όλους τους παίκτες. Δεν χρειάζεται 
η εύρεση του id του παίκτη γιατί τα power ups προστίθενται σε όλους τους παίκτες. 
 

 

Εικόνα 104 Απόκτηση power up 

 

Στο  script  ChestController.cs  γίνεται  η  διαχείριση  της  αλληλεπίδρασης  με  τα  κουτιά 

όπλων.  Όταν  ο  παίκτης  αλληλεπιδρά  με  το  κουτί  όπλων  (Εικόνα  105),  αρχίζει  το  animation  του