88
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 103 Πτώση power up από τον εχθρό
4.2.5 Συγχρονισμός κουτιών και power ups
Στο script PowerUpPickUp.cs γίνεται η διαχείριση της αλληλεπίδρασης με τα power ups.
Για την απόκτηση ενός power up, όταν ο παίκτης αλληλεπιδρά με αυτό, στέλνεται το RPC (Εικόνα
104) για την κλήση της συνάρτησης RPC_AddPowerUp() προς όλους τους παίκτες. Δεν χρειάζεται
η εύρεση του id του παίκτη γιατί τα power ups προστίθενται σε όλους τους παίκτες.
Εικόνα 104 Απόκτηση power up
Στο script ChestController.cs γίνεται η διαχείριση της αλληλεπίδρασης με τα κουτιά
όπλων. Όταν ο παίκτης αλληλεπιδρά με το κουτί όπλων (Εικόνα 105), αρχίζει το animation του