background image

 

 

 

104

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

6.3 Μελλοντικές επεκτάσεις 

 

 

Το  παιχνίδι  που  αναπτύχθηκε  κατά  την  διάρκεια  της  διπλωματικής  εργασίας  είχε 

περισσότερους  στόχους  και  πιο  μεγάλη  κλίμακα  σε  μηχανισμούς,  που  λόγω  χρονικών 
περιορισμών  δεν  ήταν  δυνατό  να  υλοποιηθούν.  Ένα  χαρακτηριστικό  των  Roguelite  παιχνιδιών 
που  λείπει  είναι  η  δημιουργία  διαδικαστικού  χάρτη,  δηλαδή  η  τυχαία  παραγωγή  του 
περιβάλλοντος.  Αυτός  ο  μηχανισμός  ενθαρρύνει  τον  παίκτη  στην  επαναληπτική  εκκίνηση  του 
παιχνιδιού  και  αυξάνει  την  αίσθηση  της  εξερεύνησης.  Ύστερα  από  αρκετές  δοκιμές  του 
παιχνιδιού  από  τους  παίκτες  γίνεται  φανερή  η  έλλειψη  επιπλέον  περιεχομένου,  το  οποίο  θα 
μπορούσε να επιτευχθεί με περισσότερο χρόνο. Συγκεκριμένα: 

•  Το εύρος των power ups και των upgrades θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο, αλλά 

αντί  να  αυξάνουν  τα  στατιστικά  του παίκτη,  θα  μπορούσαν  να  έχουν  πιο  ενεργές 
δυνατότητες,  ώστε  να  είναι  πιο  αισθητή η  ενδυνάμωση  του παίκτη,  αλλά  και  να 
δημιουργούν μια καλύτερη εμπειρία.  

•  Τα όπλα επίσης θα μπορούσαν να διευρυνθούν σε περισσότερες κατηγορίες με πιο 

καινοτόμους μηχανισμούς για να προκαλεί την θέληση του παίκτη να εξοπλιστεί με 
καινούργια όπλα. 

•  Οι εχθροί χρειάζονται μεγαλύτερη ποικιλία, τόσο στα μοντέλα όσο και στις μορφές 

επίθεσης ώστε ο παίκτης να σκέφτεται πως να αντιμετωπίσει τον γύρο ανάλογα με 
τους εχθρούς που έρχεται αντιμέτωπος. 

 

Από  την  διαδικτυακή  πλευρά  του  παιχνιδιού,  θα  μπορούσε  να  βελτιστοποιηθεί  σε 

μεγαλύτερο  βαθμό,  για  την  επιτυχία  μικρότερης  καθυστέρησης  των  παικτών.  Η  περαιτέρω 
βελτίωση  δίνει  βάση  για  την  δημιουργία  ενός  παιχνιδιού  πρώτου  προσώπου  ή  και  ενός 
ανταγωνιστικού  παιχνιδιού  αποφεύγοντας  την  μείωση  της  επίδοσης  του  παίκτη  λόγω  της 
καθυστέρησης  στο  δίκτυο.  Τέλος,  θα  ήταν  υποχρεωτική  η  ενσωμάτωση  ασφάλειας  για  την 
καταπολέμηση  κακόβουλων  χρηστών,  ειδικά  σε  περίπτωση  που  το  παιχνίδι  θα  ήταν 
ανταγωνιστικό.