background image

 

[5] 

 

3.2.6 SQLite ............................................................................... 64

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

ο

 ................................................................................... 67

 

Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής ............................................... 67

 

4.1 Η προσέγγιση του θέματος ως προγραμματιστής .................... 67

 

4.1.2 Η σχεδίαση (design) .......................................................... 67

 

4.1.3 Η διαχείριση μνήμης ......................................................... 68

 

4.1.4 Ανταπόκριση ..................................................................... 68

 

4.1.5 Κατανάλωση ενέργειας ..................................................... 68

 

4.1.6 Ασφάλεια ........................................................................... 69

 

4.2 Η συγγραφή στην πράξη .......................................................... 69

 

4.2.1 Από το σκίτσο στον υπολογιστή ....................................... 72

 

4.3 Δημιουργία της βάσης δεδομένων ........................................... 74

 

4.4 Διαγράμματα ροής εκτέλεσης .................................................. 76

 

4.5 Δημιουργία της εφαρμογής (project) στο xCode ..................... 79

 

4.6 Δημιουργία των επιμέρους controllers και views .................... 81

 

4.7 Δημιουργία του μενού υποδοχής ............................................. 82

 

4.7.1 Δημιουργία της διεπαφής επιλογής κατηγορίας ............... 84

 

4.8 Δημιουργία της διεπαφής παιχνιδιού ....................................... 87

 

4.8.1 Αναλύοντας τον κώδικα του παιχνιδιού ........................... 88

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

ο

 ................................................................................... 93

 

Κατασκευή δικτυακού μέρους ....................................................... 93

 

5.1 Συνδεσιμότητα Bluetooth και Wi-Fi ........................................ 93

 

5.1.1 Επιλογή της αρχιτεκτονικής .............................................. 94

 

5.2 Δημιουργία της διεπαφής διακομιστή-πελάτη ......................... 95

 

5.2.1 Έναρξη εκπομπής “υπηρεσίας” (broadcasting) ................ 96

 

5.2.2 Εύρεση μιας υπηρεσίας ..................................................... 97

 

5.2.3 Μηχανή καταστάσεων πελάτη .......................................... 98

 

5.2.4 Μηχανή καταστάσεων διακομιστή ................................. 100

 

5.2.5 Διαχείριση λαθών και αποσυνδέσεων............................. 102