4.7 Δημιουργία του μενού υποδοχής
[82]
Από το project επιλέγουμε File -> New File -> Objective-C
class τύπου “UIViewController” με συνοδευτικό αρχείο “.xib”
και προσθέτουμε ένα όνομα για τον κάθε controller. Για κάθε
κλάση δημιουργούνται τρία αρχεία.
Οι κλάσεις χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: το interface
(διεπαφή ή προβολή δεδομένων) και το implementation
(εφαρμογή). Το interface περιέχει τη δήλωση της κλάσης και
βρίσκεται στο αρχείο με την κατάληξη “.h”. Το
implementation περιέχει τον κώδικα που καθορίζει μια κλάση
και συνήθως βρίσκεται στο αρχείο με την κατάληξη “.m”
Τo αρχείο “.xib” αφορά τον interface builder για τη
συγκεκριμένη διεπαφή και χρησιμοποιείται για την προσθήκη
στοιχείων και τη σύνδεση αυτών με τις κλάσεις στο αντίστοιχο
αρχείο “.h”.
Για κάθε διεπαφή που χρησιμοποιεί στοιχεία άλλης κλάσης τη
δηλώνουμε με τη μεταβλητή “#import filename.h”.
Για κάθε διεπαφή πρέπει να δηλώσουμε στα αρχεία “.m” την
υποστήριξη μόνο οριζόντιου προσανατολισμού τοποθετώντας
τον κώδικα:
4.7 Δημιουργία του μενού υποδοχής
Έχουμε δημιουργήσει ένα νέο “UIViewController” με το όνομα
“ViewController” και ξεκινάμε με το “ViewController.xib” αρχείο.
Προσθέτουμε στη διεπαφή τρία κουμπιά από το μενού του interface
builder και τα ονομάζουμε αντίστοιχα “Host Game”, “Join Game” και
“Single Player”, τα όποια όμως δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμη.
Για να χρησιμοποιήσουμε τα κουμπιά θα πρέπει να δηλώσουμε τις
μεθόδους τους στο αρχείο “ViewController.h” χρησιμοποιώντας τον
παρακάτω κώδικα: