background image

4.8 Δημιουργία της διεπαφής παιχνιδιού 

[88] 

 

 

Εικόνα 4.19: Η όψη του παιχνιδιού από τον interface builder 

 

4.8.1 Αναλύοντας τον κώδικα του παιχνιδιού 

 
Ξεκινώντας προβάλλεται στο χρήστη πάντα ο αντίστοιχος controller 

της κατηγορίας που επιλέγει. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε 
είναι  να  “καθαρίσουμε”  την  οθόνη  και 
να προβάλουμε το μήνυμα ειδοποίησης. 
Για  να  το  πετύχουμε  αυτό  σε  κάθε 
controller  που  δημιουργούμε,  υπάρχει  η 
μέθοδος  (void)  WillAppear:  (Bool) 
animated,  στην  οποία  δηλώνουμε  τις 
μεθόδους  που  θα  ενεργοποιούνται  κατά 
την  έναρξη  του  controller.  Εδώ 
δημιουργήσαμε  μια  μέθοδο  για  να 
πετύχουμε  τον  καθαρισμό  της  οθόνης 
και 

να 

απενεργοποιήσουμε 

τη 

λειτουργία  των  κουμπιών,  στην  περί-
πτωση  που  ο  χρήστης  ακουμπήσει  την 
οθόνη.  Η  ίδια  μέθοδος  καλείται  επίσης 
κάθε φορά που ο χρήστης επιλέγει μια απάντηση. 

Η  μέθοδος  που  είναι  υπεύθυνη  να  καλέσει  αρχικά  άλλες  μεθόδους 

είναι η (void)viewDidLoad. Η παρακάτω  εικόνα παρουσιάζει τη μέθοδο 

Επάνω: Καθαρισμός οθόνης