background image

5.2 Δημιουργία της διεπαφής διακομιστή-πελάτη 

[100] 

 

Όταν ο controller του πελάτη έρθει στην κατάσταση “Συνδεδεμένος”  

καλούμε μια δευτερεύουσα όψη (Εικόνα 5.4), για να επικαλύψουμε την 
κεντρική  οθόνη  μέχρι  να  ξεκινήσει  το  παιχνίδι  από  την  πλευρά  του 
διακομιστή.  Ακολουθεί  ένα  παράδειγμα  ορισμού  της  κατάστασης 
“Συνδεδεμένος”. 

 

 

Εικόνα 5.4: Όψη αναμονής πελάτη 

 

5.2.4 Μηχανή καταστάσεων διακομιστή 

 
Έχουμε ολοκληρώσει επιτυχώς τη μηχανή καταστάσεων του πελάτη 

και  μπορούμε  να  κάνουμε  μια  σύνδεση.  Όμως  για  να  ολοκληρωθεί 
επιτυχώς  μια  σύνδεση  πρέπει  να  δημιουργήσουμε  και  τη  μηχανή 
καταστάσεων του διακομιστή.