4.6 Δημιουργία των επιμέρους controllers και views
[81]
Έπειτα, προσθέτουμε τα Frameworks που μας χρειάζονται για τη
λειτουργία της βάσης δεδομένων “libsqlite3.0.dylib” και για το δικτυακό
μέρος της εφαρμογής που θα αναπτύξουμε στο επόμενο κεφάλαιο το
“Gamekit.framework”. Τέλος, τραβάμε (drag and drop) από το φάκελο
του υπολογιστή μας που έχουμε δημιουργήσει τη βάση δεδομένων στο
φάκελο “Supporting Files” του project μας και τσεκάρουμε να αντιγραφεί
η βάση στο φάκελο.
Σε αυτό το σημείο έχουμε προσθέσει όλα τα πρόσθετα αρχεία που
χρειαζόμαστε για να αρχίσουμε να προγραμματίζουμε την εφαρμογή μας
(Εικόνα 4.15).
Εικόνα 4.15: Προσθήκη αρχείων στο project
4.6 Δημιουργία των επιμέρους controllers και views
Κάθε διεπαφή (όψη) της εφαρμογής θα φορτώνει και ένα
διαφορετικό ViewController o οποίος με τη σειρά του θα προβάλλει ένα
ξεχωριστό View. Στη συγκεκριμένη εφαρμογή θα πρέπει να
κατασκευάσουμε συνολικά δέκα νέους ViewController. Για να
δημιουργήσουμε κάθε controller κάνουμε τα εξής βήματα: