background image

 

[67] 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

ο 

Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής 

 
Στο προηγούμενο κεφάλαιο έγινε η παρουσίαση του υλικού και του 

λογισμικού  που  χρησιμοποιήθηκε.  Αντικείμενο  του  κεφαλαίου  αυτού 
είναι  η  παρουσίαση  της  σχεδίασης  της  εφαρμογής  και  η  χρήση  των 
προηγούμενων τεχνολογιών ως προς αυτή. 

 

4.1 Η προσέγγιση του θέματος ως προγραμματιστής 

 
Για  να  εκμεταλλευτούμε  στο  έπακρο  τα  εργαλεία  που  μας  δίνονται 

πρέπει  αρχικά  να  ξεκαθαρίσουμε  τον  τύπο  της  εφαρμογής.  Η  δική  μας 
εφαρμογή  εντάσσεται  στην  κατηγορία  των  ψυχαγωγικών  εφαρμογών  - 
παιχνιδιών με στόχο τη δοκιμή των γνώσεων των χρηστών. 

Για  την  ανάπτυξη μιας  επιτυχημένης  εφαρμογής  στο  iOS  θα πρέπει 

να  γνωρίζουμε  συγκεκριμένα  θέματα.  Αυτά  αφορούν  τη  σχεδίαση,  τη 
σωστή  διαχείριση  της  μνήμης,  την  ανταπόκριση,  την  κατανάλωση 
ενέργειας  και  τέλος  την  ασφάλεια  τα  οποία  θα  αναπτύξουμε  παρακάτω 
συνοπτικά. 
 

4.1.2 Η σχεδίαση (design) 

 
Οι  αποφάσεις  που  παίρνουμε  για  τη  σχεδίαση  έχουν  μεγάλο 

αντίκτυπο  στην  απόδοση  της  εφαρμογής  μας.  Κατά  τη  σχεδίαση  της 
βέλτιστης  παρουσίασης  μιας  πληροφορίας  στην  οθόνη  θα  πρέπει  να 
λάβουμε υπόψη την περιορισμένη έκταση οθόνης που έχουμε διαθέσιμη. 
Στόχος  μας  είναι  να  κατασκευάσουμε  μια  απλή  και  καλά  οργανωμένη 
διεπαφή  χρήστη.  Διατηρώντας  απλή  τη  διεπαφή  χρήστη  πετυχαίνουμε 
μια ελαφριά και ευχάριστη στη χρήση εφαρμογή.