background image

5.2 Δημιουργία της διεπαφής διακομιστή-πελάτη 

[95] 

 

 

Εικόνα 5.1: Οι αρχιτεκτονικές Client-Server και Peer-to-Peer 

 

5.2 Δημιουργία της διεπαφής διακομιστή-πελάτη 

 
Δημιουργούμε  ένα  νέο  “UIViewController”  με  το  όνομα 

“HostViewController” 

και 

ξεκινάμε 

με 

το 

αρχείο 

“HostViewController.xib”.  ”.  Εισάγουμε  στοιχεία  από  τον  interface 
builder  τύπου  “Label”,  τα  οποία  θα  χρησιμοποιήσουμε  για  να 
προβάλουμε  τα  μηνύματα  που  ορίζουν  τον  controller.  Ακόμη 
προσθέτουμε δύο κουμπιά (Button), ένα για την έναρξη και ένα για την 
έξοδο  από  τον  controller.  Τέλος,  χρησιμοποιούμε  ένα  πλαίσιο  για  την 
προσθήκη  του  επιθυμητού  ονόματος  χρήστη  και  ένα  πίνακα 
περιεχομένων  ο  οποίος  θα  προβάλει  τα  ονόματα  των  συνδεδεμένων 
πελατών στο παιχνίδι. 

Αντίστοιχα  για  την  επιλογή  χρήσης  της  εφαρμογής  ως  πελάτης 

δημιουργούμε  ένα  ακριβώς  ίδιο  “UIViewController”  που  ονομάζουμε 
“JoinViewController”.  Έπειτα,  προγραμματίζοντας  την  εφαρμογή  μας 
διαχωρίζουμε τις λειτουργίες του κάθε controller χωριστά.