[10]
Εικόνα 4.11: Το διάγραμμα ροής πελάτη .......................................... 78
Εικόνα 4.12: Διάγραμμα ροής απλού χρήστη .................................... 79
Εικόνα 4.13: Δημιουργία του Empty Application ............................. 80
Εικόνα 4.14: Επιλογές εμφάνισης εφαρμογής ................................... 80
Εικόνα 4.15: Προσθήκη αρχείων στο project .................................... 81
Εικόνα 4.16: Το μενού υποδοχής από τον interface builder .............. 84
Εικόνα 4.17: Μέτρηση των ερωτήσεων μιας κατηγορίας ................. 86
Εικόνα 4.18: Μήνυμα ειδοποίησης του επιλογέα κατηγορίας........... 87
Εικόνα 4.19: Η όψη του παιχνιδιού από τον interface builder .......... 88
Εικόνα 4.20: Μέθοδος μηνύματος ειδοποίησης ................................ 89
Εικόνα 4.21: Μέθοδος επιλογής απάντησης ...................................... 91
Εικόνα 4.22: Μέθοδος συνολικών πόντων ........................................ 91
Εικόνα 4.23: Η όψη παιχνιδιού φορτώνοντας τις απαντήσεις ........... 92
Εικόνα 5.1: Οι αρχιτεκτονικές Client-Server και Peer-to-Peer ......... 95
Εικόνα 5.2: Η όψη του διακομιστή .................................................... 96
Εικόνα 5.3: Διάγραμμα καταστάσεων πελάτη ................................... 99
Εικόνα 5.4: Όψη αναμονής πελάτη .................................................. 100
Εικόνα 5.5: Μηχανή καταστάσεων διακομιστή ............................... 101
Εικόνα 5.6: Διακομιστής με συνδεδεμένο ένα πελάτη .................... 102
Εικόνα 5.7: Μήνυμα απώλειας δικτύου ........................................... 104
Εικόνα 5.8: Οι θέσεις των παικτών στην οθόνη .............................. 107
Εικόνα 5.9: Διάταξη πακέτων μηνυμάτων ....................................... 108
Εικόνα 5.10: Διάταξη των byte στη μνήμη ...................................... 110
Εικόνα 5.11:Μηχανή καταστάσεων διακομιστή .............................. 112
Εικόνα 5.12: Δικτυακό παιχνίδι με τρείς παίκτες ............................ 117