background image

5.3 Υλοποιώντας το δικτυακό παιχνίδι 

[107] 

 

 

Εικόνα 5.8: Οι θέσεις των παικτών στην οθόνη 

 
Όταν  η  κλάση  “Game”  που  διαχειρίζεται  το  παιχνίδι  έρθει  στην 

κατάσταση  “GameStateWaitingForSignIn”,  ο  διακομιστής  στέλνει  ένα 
μήνυμα προς όλους τους πελάτες ζητώντας το όνομα τους. Δημιουργούμε 
ένα  λεξικό  “NSMutableDictionary”    τεσσάρων  θέσεων  στο  οποίο 
κρατάμε τα αντικείμενα των παικτών με κλειδί το “peerID”. Στη μέθοδο 
startServerGameWithSession:playerName:Clients, 

δημιουργούμε 

το 

αντικείμενο του διαχειριστή αρχικά και το τοποθετούμε στο κάτω μέρος 
της  οθόνης.  Τέλος,  κάνουμε  ένα  εσωτερικό  έλεγχο  στον  πίνακα  των 
πελατών  και  δημιουργούμε  τα  υπόλοιπα  αντικείμενα  των  παικτών, 
τοποθετώντας  τα  δεξιόστροφα  ανάλογα  με  το  πόσοι  παίκτες  έχουν 
συνδεθεί με τον παρακάτω κώδικα: