background image

5.5 Μηχανές καταστάσεων παιχνιδιού 

[112] 

 

 

Game Over. Όταν τελειώσει ο χρόνος ή οι ερωτήσεις που έχει 
θέσει ο διακομιστής τελειώνει το παιχνίδι. 

 

Quitting. Ο διακομιστής πατάει το πλήκτρο εξόδου. 

 
Η  μηχανή  καταστάσεων  για  τον  πελάτη  είναι  σχεδόν  η  ίδια  με  το 

διακομιστή.  Καλούμε  τη  μέθοδο  startClientGame  και  ακολουθούν  οι 
καταστάσεις: 

 

Waiting for Sign In. Αποδοχή του πακέτου  “Sign in Request” 
από το διακομιστή και αποστολή του “Sign in Response”. 

 

Waiting for Ready. O διακομιστής και οι πελάτες είναι έτοιμοι. 

 

Playing.  Όλοι  οι  πελάτες  λαμβάνουν  τα  πακέτα  με  το  χρόνο 
του παιχνιδιού, την ερώτηση και τις απαντήσεις. Εδώ ξεκινά η 
λογική  του  παιχνιδιού.  Όποιος  παίκτης  προλάβει  απαντά 
πρώτος  και  αν  η  απάντηση  είναι  σωστή  παίρνει  ένα  πόντο 
αλλιώς  δίνεται  η  δυνατότητα  στους  υπόλοιπους  να 
απαντήσουν. 

 

Game Over. Όταν τελειώσει ο χρόνος ή οι ερωτήσεις που έχει 
θέσει ο διακομιστής τελειώνει το παιχνίδι. 

 

Quitting. Ο διακομιστής πατάει το πλήκτρο εξόδου. 

 

Εικόνα 5.11:Μηχανή καταστάσεων διακομιστή