5.5 Μηχανές καταστάσεων παιχνιδιού
[112]
Game Over. Όταν τελειώσει ο χρόνος ή οι ερωτήσεις που έχει
θέσει ο διακομιστής τελειώνει το παιχνίδι.
Quitting. Ο διακομιστής πατάει το πλήκτρο εξόδου.
Η μηχανή καταστάσεων για τον πελάτη είναι σχεδόν η ίδια με το
διακομιστή. Καλούμε τη μέθοδο startClientGame και ακολουθούν οι
καταστάσεις:
Waiting for Sign In. Αποδοχή του πακέτου “Sign in Request”
από το διακομιστή και αποστολή του “Sign in Response”.
Waiting for Ready. O διακομιστής και οι πελάτες είναι έτοιμοι.
Playing. Όλοι οι πελάτες λαμβάνουν τα πακέτα με το χρόνο
του παιχνιδιού, την ερώτηση και τις απαντήσεις. Εδώ ξεκινά η
λογική του παιχνιδιού. Όποιος παίκτης προλάβει απαντά
πρώτος και αν η απάντηση είναι σωστή παίρνει ένα πόντο
αλλιώς δίνεται η δυνατότητα στους υπόλοιπους να
απαντήσουν.
Game Over. Όταν τελειώσει ο χρόνος ή οι ερωτήσεις που έχει
θέσει ο διακομιστής τελειώνει το παιχνίδι.
Quitting. Ο διακομιστής πατάει το πλήκτρο εξόδου.
Εικόνα 5.11:Μηχανή καταστάσεων διακομιστή