background image

4.8 Δημιουργία της διεπαφής παιχνιδιού 

[91] 

 

interface  builder.  Ανάλογα  με  την  επιλογή  του  χρήστη,  αν  η  απάντηση 
είναι  σωστή  εκτελούνται  με  τη  σειρά  η  μέθοδος  που  αυξάνει  τους 
πόντους  για  κάθε  σωστή  απάντηση  και  η  μέθοδος  της  επόμενης 
ερώτησης,  ενώ  αν  είναι  λάθος  εκτελείται  η  μέθοδος  της  επόμενης 
ερώτησης (Εικόνα 4.22). 

 

 

Εικόνα 4.21: Μέθοδος επιλογής απάντησης 

 
Τέλος για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του χρήστη, τη στιγμή που 

δίνει κάποια απάντηση, ταυτόχρονα «πυροδοτείται» ένα κρυφό δεύτερο 
χρονόμετρο διάρκειας δέκα δευτερολέπτων με αντίστροφη μέτρηση.  Με 
το  χρονόμετρο  αυτό  δημιουργήσαμε  μια  μέθοδο  που  αφορά  τους 
συνολικούς  πόντους  του  χρήστη  τύπου  –(void).  Όταν  η  μέθοδος  αυτή 
εκτελείται  ενημερώνει  την  ετικέτα  που  δείχνει  τους  πόντους  για  κάθε 
σωστή  απάντηση.  Έχουμε  δηλώσει  το  μέγιστο  αριθμό  πόντων  τους 
εκατό. Ο χρόνος των δέκα δευτερολέπτων ξεκινά να μετρά τη στιγμή που 
εμφανίζονται πλήρως οι απαντήσεις. Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο γρήγορα 
απαντήσει ο χρήστης τόσους πιο πολλούς πόντους παίρνει. 

 

 

Εικόνα 4.22: Μέθοδος συνολικών πόντων