Περιεχόμενα
15
Ορισμός του Προβλήματος . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
1.2 Ιστορία της Ρομποτικής . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
1.3 Η ρομποτική ως συνέχεια της Τεχνολογικής Επανάστασης . . . . . . . 18
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
1.5 Η ρομποτική στη σημερινή εποχή . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
1.6 Αντικείμενο Διπλωματικής Εργασίας . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
Κίνητρο Διεξαγωγής Εργασίας . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
1.8 Συμβολή στην επιστημονική κοινότητα . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
1.9 Παρόμοια Ερευνητικά Έργα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
1.10 Περιγραφή Κεφαλαίων . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
30
2.1 Προγραμματισμός Όρασης Μηχανής . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Python . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
PyCharm (IDE) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Notepad++ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Niryo-One Studio . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
2.2 Όραση Μηχανής . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Ορισμός της έννοιας όραση μηχανής . . . . . . . . . . . . . . . . 34
2.2.2 Βιβλιοθήκη OpenCV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
2.2.3 Λογισμικό ZBar . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
2.3 Τεχνικές Βαθιάς Μηχανικής Μάθησης και Αναγνώρισης Αντικειμένων . 40
Εισαγωγή στη Τεχνητή Νοημοσύνη . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
2.3.2 Μηχανική μάθηση . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
2.3.3 Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
7