17
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 91 Συγχρονισμός όταν ένα όπλο είναι unequipped .............................................................. 81
Εικόνα 92 Έλεγχος PhotonView στο Gun.cs ...................................................................................... 81
Εικόνα 93 Περιορισμοί πυροβολισμού ............................................................................................. 82
Εικόνα 94 Συγχρονισμός πυροβολισμού ........................................................................................... 82
Εικόνα 95 Σύγκρουση σφαίρας.......................................................................................................... 83
Εικόνα 96 Κλιμάκωση στατιστικών εχθρού ....................................................................................... 84
Εικόνα 97 Μείωση ζωής εχθρού........................................................................................................ 84
Εικόνα 98 Θάνατος εχθρού................................................................................................................ 85
Εικόνα 99 Δημιουργία εχθρού........................................................................................................... 85
Εικόνα 100 Γενική συμπεριφορά εχθρών.......................................................................................... 86
Εικόνα 101 Επιλογή προορισμού εχθρού.......................................................................................... 87
Εικόνα 102 Ορισμός προορισμού εχθρού ......................................................................................... 87
Εικόνα 103 Πτώση power up από τον εχθρό..................................................................................... 88
Εικόνα 104 Απόκτηση power up ........................................................................................................ 88
Εικόνα 105 Άνοιγμα κουτιού όπλων.................................................................................................. 89
Εικόνα 106 Συμπίεση των textures.................................................................................................... 90
Εικόνα 107 Τελικό μέγεθος παιχνιδιού ............................................................................................. 90