background image

 

 

 

84

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 96 Κλιμάκωση στατιστικών εχθρού 

 

Όταν ο εχθρός έρχεται σε σύγκρουση με τις σφαίρες των παικτών εκτελείται η συνάρτηση 

TakeDamage()  (Εικόνα  97)  η  οποία  με  τη  σειρά  της  στέλνει  ένα  RPC  για  να  εκτελεστεί  η 
συνάρτηση RPC_TakeDamage()  με  παραμέτρους  την  ζημιά  και  το id  του παίκτη  που προκάλεσε 
την  ζημιά.  Στην  συνάρτηση  αυτή,  μειώνονται  οι  πόντοι  ζωής  από  τον  εχθρό  για  όλους  τους 
παίκτες  ανάλογα  με  την  ζημιά  της  σφαίρας.  Επίσης  άμα  χάσει  ο  εχθρός,  τότε  αυξάνεται  ο 
μετρητής kills μόνο για τον παίκτη που τελευταία χτύπησε τον εχθρό, και εκτελείται η συνάρτηση 
EnemyDeath() (Εικόνα 98). 
 

 

Εικόνα 97 Μείωση ζωής εχθρού