84
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 96 Κλιμάκωση στατιστικών εχθρού
Όταν ο εχθρός έρχεται σε σύγκρουση με τις σφαίρες των παικτών εκτελείται η συνάρτηση
TakeDamage() (Εικόνα 97) η οποία με τη σειρά της στέλνει ένα RPC για να εκτελεστεί η
συνάρτηση RPC_TakeDamage() με παραμέτρους την ζημιά και το id του παίκτη που προκάλεσε
την ζημιά. Στην συνάρτηση αυτή, μειώνονται οι πόντοι ζωής από τον εχθρό για όλους τους
παίκτες ανάλογα με την ζημιά της σφαίρας. Επίσης άμα χάσει ο εχθρός, τότε αυξάνεται ο
μετρητής kills μόνο για τον παίκτη που τελευταία χτύπησε τον εχθρό, και εκτελείται η συνάρτηση
EnemyDeath() (Εικόνα 98).
Εικόνα 97 Μείωση ζωής εχθρού