82
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Στην συνέχεια της Update (Εικόνα 93), γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι, για την κατάσταση
του παίκτη είτε αυτός βρίσκεται σε κάποιο animation όπως του dash ή των πολλαπλών αλμάτων
είτε του χτυπήματος με το σπαθί. Ελέγχεται επίσης εάν το όπλο έχει ξεμείνει από σφαίρες, ή αν
είναι έτοιμο να πυροβολήσει. Μετά τον υπολογισμό της κατεύθυνσης που πρέπει να πάρει η
σφαίρα, στέλνεται ένα RPC με την εκτέλεση της συνάρτησης ShootGun() και παράμετρο την
κατεύθυνση της σφαίρας, την ζημιά και το id του παίκτη προς όλους τους παίκτες.
Εικόνα 93 Περιορισμοί πυροβολισμού
Στην συνάρτηση ShootGun() (Εικόνα 94) γίνεται ο έλεγχος για το είδος του όπλου καθώς
στην περίπτωση που το όπλο είναι καραμπίνα θα πρέπει να δημιουργηθούν πολλαπλές σφαίρες.
Ασχέτως της περίπτωσης, αποθηκεύουμε το script Projectile.cs της σφαίρας και θέτουμε την
ζημιά, καθώς και τον μεταβλητή που δηλώνει τον κάτοχο της σφαίρας.
Εικόνα 94 Συγχρονισμός πυροβολισμού