background image

 

 

 

82

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Στην συνέχεια της Update (Εικόνα 93), γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι, για την κατάσταση 

του παίκτη είτε αυτός βρίσκεται σε κάποιο animation όπως του dash ή των πολλαπλών αλμάτων 
είτε του χτυπήματος με το σπαθί. Ελέγχεται επίσης εάν το όπλο έχει ξεμείνει από σφαίρες, ή αν 
είναι  έτοιμο  να  πυροβολήσει.  Μετά  τον  υπολογισμό  της  κατεύθυνσης  που  πρέπει  να  πάρει  η 
σφαίρα,  στέλνεται  ένα  RPC  με  την  εκτέλεση  της  συνάρτησης  ShootGun()  και  παράμετρο  την 
κατεύθυνση της σφαίρας, την ζημιά και το id του παίκτη προς όλους τους παίκτες. 
 

 

Εικόνα 93 Περιορισμοί πυροβολισμού 

 

Στην συνάρτηση ShootGun() (Εικόνα  94) γίνεται  ο έλεγχος για  το είδος του όπλου καθώς 

στην περίπτωση που το όπλο είναι καραμπίνα θα πρέπει να δημιουργηθούν πολλαπλές σφαίρες. 
Ασχέτως  της  περίπτωσης,  αποθηκεύουμε  το  script  Projectile.cs  της  σφαίρας  και  θέτουμε  την 
ζημιά, καθώς και τον μεταβλητή που δηλώνει τον κάτοχο της σφαίρας. 
 

 

Εικόνα 94 Συγχρονισμός πυροβολισμού