81
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Όταν ο κωδικός είναι ο UnequipWeaponEventCode, γίνεται η εύρεση του όπλου μέσω του
id, ενεργοποιεί και απενεργοποιεί τα αντίθετα components από την περίπτωση του
SetupGunComponents, και πετάει το όπλο με μικρή δύναμη μπροστά από τον παίκτη (Εικόνα 91).
Εικόνα 91 Συγχρονισμός όταν ένα όπλο είναι unequipped
Το script Gun.cs ελέγχει τον τρόπο λειτουργίας του όπλου όπως τον πυροβολισμό, το
γέμισμα του όπλου, τον ρυθμό ταχυβολίας και την στόχευση. Είναι σημαντικό να διαχωριστεί ο
κώδικας μεταξύ τον παικτών ώστε να πυροβολεί μόνο ο παίκτης στον οποίο ανήκει το όπλο με
τον έλεγχο του PhotonView (Εικόνα 92).
Εικόνα 92 Έλεγχος PhotonView στο Gun.cs