background image

 

 

 

81

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Όταν ο κωδικός είναι ο UnequipWeaponEventCode, γίνεται η εύρεση του όπλου μέσω του 

id,  ενεργοποιεί  και  απενεργοποιεί  τα  αντίθετα  components  από  την  περίπτωση  του 
SetupGunComponents,  και πετάει το όπλο με μικρή δύναμη μπροστά από τον παίκτη (Εικόνα 91). 
 

 

Εικόνα 91 Συγχρονισμός όταν ένα όπλο είναι unequipped 

 

Το  script  Gun.cs  ελέγχει  τον  τρόπο  λειτουργίας  του  όπλου  όπως  τον  πυροβολισμό,  το 

γέμισμα του όπλου, τον ρυθμό ταχυβολίας και την στόχευση. Είναι σημαντικό να διαχωριστεί  ο 
κώδικας  μεταξύ  τον  παικτών  ώστε  να  πυροβολεί  μόνο  ο  παίκτης  στον  οποίο  ανήκει  το  όπλο  με 
τον έλεγχο του PhotonView  (Εικόνα 92). 
 

 

Εικόνα 92 Έλεγχος PhotonView στο Gun.cs