background image

 

 

 

85

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Η  συνάρτηση  EnemyDeath()  (Εικόνα  98)  εκτελείται  μόνο  από  τον  host,  όπου 

καταστρέφεται  το  αντικείμενο  του  εχθρού  με  την  συνάρτηση  PhotonNetwork.Destroy()  και  με 
παράμετρο το PhotonView  του εχθρού. 
 

 

Εικόνα 98 Θάνατος εχθρού 

 

Το  script  EnemySpawner.cs  έχει  ως  στόχο  την  δημιουργία  των  εχθρών.  Η  συνάρτηση 

SpawnEnemy() (Εικόνα 99) καλείται από τα script των γύρων, για να δίνουν τις παραμέτρους του 
είδους  του  εχθρού,  της  δυσκολίας,  και  της  συμπεριφοράς  τους  εχθρού.  Αρχικά  υπολογίζεται  η 
τυχαία 

τοποθεσία 

του 

εχθρού. 

Μετά 

δημιουργείται 

με 

την 

συνάρτηση 

PhotonNetwork.Instantiate(). Έπειτα θέτονται τα στατιστικά του εχθρού στέλνοντας ένα RPC προς 
όλους  τους  παίκτες  για  να  εκτελέσουν  την συνάρτηση  ScaleStats()  με  παράμετρο  την  δυσκολία. 
Επίσης, με την χρήση του script EnemyAI.cs ορίζεται η συμπεριφορά του εχθρού. Τέλος στέλνεται 
ένα event σε όλους τους παίκτες για την εμφάνιση των οπτικών εφέ όταν δημιουργείται  ο εχθρός. 
 

 

Εικόνα 99 Δημιουργία εχθρού