87
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Εικόνα 101 Επιλογή προορισμού εχθρού
Στην συνάρτηση RPC_SetDestination() μεταβάλλεται ο προορισμός του εχθρού με βάση το
id του παίκτη (Εικόνα 102).
Εικόνα 102 Ορισμός προορισμού εχθρού
Τέλος, όταν εντοπιστεί στην συνάρτηση της Update ότι έχει χάσει ο εχθρός, εκτελείται ο
κώδικας μόνο από την μεριά του host (Εικόνα 103) για την τυχαία επιλογή του power up που θα
αφήσει πίσω ο εχθρός. Η δημιουργία των power ups γίνεται με την συνάρτηση
PhotonNetwork.Instantiate().