background image

 

 

 

87

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Εικόνα 101 Επιλογή προορισμού εχθρού 

 

Στην συνάρτηση RPC_SetDestination() μεταβάλλεται ο προορισμός του εχθρού με βάση το 

id του παίκτη (Εικόνα 102). 
 

 

Εικόνα 102 Ορισμός προορισμού εχθρού 

 

Τέλος, όταν εντοπιστεί στην συνάρτηση της Update ότι έχει χάσει  ο εχθρός, εκτελείται  ο 

κώδικας μόνο από την μεριά του host (Εικόνα 103) για την τυχαία επιλογή του power up που θα 
αφήσει  πίσω  ο  εχθρός.  Η  δημιουργία  των  power  ups  γίνεται  με  την  συνάρτηση 
PhotonNetwork.Instantiate().