11
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Περιεχόμενα
Περίληψη
7
Abstract
8
Ευχαριστίες
9
Κατάλογος Σχημάτων
14
Κατάλογος Εικόνων
15
Κατάλογος Πινάκων
18
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΉ
19
1.1 Ψηφιακά παιχνίδια
1.2 Δημιουργοί ψηφιακών παιχνιδιών
1.3 Multiplayer παιχνίδια
20
1.4 Σκοπός
1.5 Παρόμοια παιχνίδια
21
1.6 Επισκόπηση κεφαλαίων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΘΕΩΡΗΤΙΚΌ ΥΠΟΒΑΘΡΟ
23
2.1 Εργαλεία ανάπτυξης παιχνιδιού
2.1.1 Game Engine – Μηχανή Παιχνιδιού
2.1.2 Unity
2.1.3 Unity Asset Store
24
2.1.4 C#
2.1.5 IDE
2.1.6 Visual Studio Code
25
2.1.7 Github
2.1.8 Blender
2.1.9 Photon
2.1.10 Draw.io
27