Κατάλογος σχημάτων
2.1 Παράδειγμα εντολών C# . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
2.2 Παράδειγμα ενός δέντρου. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
2.3 Ένα γράϕημα με τρία συνδεδεμένα συστατικά. . . . . . . . . . . . . . 22
2.4 Παράδειγμα ενός γράϕου και του Ελαχίστου Γεννητικού του Δέντρου
23
2.5 Το ολοκληρωμένο αναπτυξιακό περιβάλλον Visual Studio. . . . . . . . 25
2.6 Ο επεξεργαστής πηγαίου κώδικα Visual Studio Code. . . . . . . . . . . 26
Ο επεξεργαστής πηγαίου κώδικα Notepad++. . . . . . . . . . . . . . . 27
3.1 Τα 4 στάδια του αλγορίθμου. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
3.2 Παράδειγμα δισδιάστατου και τρισδιάστατου χώρου με εμπόδια . . . 30
3.3 Σταθμός εκπομπής σε δισδιάστατο χώρο. . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
3.4 Περιβάλλον δισδιάστατου χώρου 3x3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
3.5 Εύρεση των μη δύο μη συνδεδεμένων περιοχών. . . . . . . . . . . . . . 36
3.6 Παράδειγμα διαμοιρασμού της συνολικής περιοχής ενός οχήματος χρη-
σιμοποιώντας τον αλγόριθμο DARP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Διαμοιρασμός της συνολικής περιοχής σε κάθε όχημα. . . . . . . . . . 41
3.8 Παράδειγμα υπολογισμού του Ελαχίστου Γεννητικού Δέντρου χρησι-
μοποιώντας τον αλγόριθμο Kruskal . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
3.9 Βηματική εκτέλεση του αλγορίθμου Kruskal. . . . . . . . . . . . . . . . 43
3.10 Προσπέλαση Ελαχίστου Γεννητικού Δέντρου . . . . . . . . . . . . . . . 44
Παράδειγμα εκτέλεσης σε δισδιάστατο περιβάλλον . . . . . . . . . . . 48
4.2 Παράδειγμα εκτέλεσης σε τρισδιάστατο περιβάλλον
. . . . . . . . . . 50
5.1 Αποτυχία επικοινωνίας των οχημάτων με τους σταθμούς εκπομπής . . 57
5.2 Αναπαράσταση μοντέλου διαδικτυακής εϕαρμογής. . . . . . . . . . . . 58
7