[4]
Google Android ............................................................... 33
Apple iOS ........................................................................ 35
1.7 Εφαρμογές κινητών πλατφορμών ............................................ 36
................................................................................... 39
Ανάλυση και σχεδίαση βάσης δεδομένων ..................................... 39
2.1 Αρχιτεκτονική .......................................................................... 39
2.2 Ρόλοι του συστήματος .............................................................. 40
2.3 Απαιτήσεις ................................................................................ 40
2.4 Περιπτώσεις χρήσης ................................................................. 41
2.4.1 Ρόλος διαχειριστή .............................................................. 41
2.4.2 Ρόλος πελάτη ..................................................................... 42
2.4.3 Ρόλος απλού χρήστη ......................................................... 42
2.5 Βάση δεδομένων ...................................................................... 43
2.5.1 Πίνακας ‘Categories’ ........................................................ 43
2.5.2. Πίνακας ‘Questions’ ......................................................... 44
2.6 Λειτουργία βάσης δεδομένων .................................................. 46
................................................................................... 49
Υλικό και λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε .................................. 49
3.1 Το υλικό (Hardware) ................................................................ 49
3.1.1 Ηλεκτρονικός υπολογιστής ............................................... 49
3.1.2 Οι συσκευές iPhone, iPod Touch, iPad ............................. 50
3.1.3 Το Bluetooth ...................................................................... 52
3.1.4 Το Wi-Fi ............................................................................ 53
3.2 Το λογισμικό (software) ........................................................... 55
3.2.1 Mac OS X .......................................................................... 55
3.2.2 iOS SDK ............................................................................ 56
3.2.3 Objective C ........................................................................ 59
3.2.4 Xcode ................................................................................ 60
3.2.5 Wireframing (Balsamiq Mockups) ................................... 62