background image

 

[4] 

 

1.6.4

 

Google Android ............................................................... 33

 

1.6.5

 

Apple iOS ........................................................................ 35

 

1.7 Εφαρμογές κινητών πλατφορμών ............................................ 36

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

ο

 ................................................................................... 39

 

Ανάλυση και σχεδίαση βάσης δεδομένων ..................................... 39

 

2.1 Αρχιτεκτονική .......................................................................... 39

 

2.2 Ρόλοι του συστήματος .............................................................. 40

 

2.3 Απαιτήσεις ................................................................................ 40

 

2.4 Περιπτώσεις χρήσης ................................................................. 41

 

2.4.1 Ρόλος διαχειριστή .............................................................. 41

 

2.4.2 Ρόλος πελάτη ..................................................................... 42

 

2.4.3 Ρόλος απλού χρήστη ......................................................... 42

 

2.5 Βάση δεδομένων ...................................................................... 43

 

2.5.1 Πίνακας ‘Categories’ ........................................................ 43

 

2.5.2. Πίνακας ‘Questions’ ......................................................... 44

 

2.6 Λειτουργία βάσης δεδομένων .................................................. 46

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

ο

 ................................................................................... 49

 

Υλικό και λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε .................................. 49

 

3.1 Το υλικό (Hardware) ................................................................ 49

 

3.1.1 Ηλεκτρονικός υπολογιστής ............................................... 49

 

3.1.2 Οι συσκευές iPhone, iPod Touch, iPad ............................. 50

 

3.1.3 Το Bluetooth ...................................................................... 52

 

3.1.4 Το Wi-Fi ............................................................................ 53

 

3.2 Το λογισμικό (software) ........................................................... 55

 

3.2.1 Mac OS X .......................................................................... 55

 

3.2.2 iOS SDK ............................................................................ 56

 

3.2.3 Objective C ........................................................................ 59

 

3.2.4 Xcode ................................................................................ 60

 

3.2.5 Wireframing (Balsamiq Mockups) ................................... 62