background image

2.2 Ρόλοι του συστήματος 

[40] 

 

παιχνιδιού βασίζεται στα πακέτα μηνυμάτων μεταξύ του διακομιστή και 
των πελατών. 

Στην  δεύτερη  περίπτωση  έχουμε  μία  διαφορετική  προσέγγιση  του 

παιχνιδιού.  Έχουμε  τον  απλό  χρήστη  που  λαμβάνει  στην  οθόνη  τις 
πληροφορίες  που  αφορούν  το  παιχνίδι.  Η  αρχιτεκτονική  εδώ  δεν 
βασίζεται στη λογική των πακέτων πληροφοριών μεταξύ των συσκευών. 

 

2.2 Ρόλοι του συστήματος 

 
Η  υλοποίηση  της  βάσης  δεδομένων  έγινε  αρχικά  με  βάση  τον 

προσδιορισμό των χρηστών και των μεταξύ των αλληλεπιδράσεων.  Έτσι 
εντοπίστηκαν οι παρακάτω χρήστες: 

 

Διαχειριστής 

 

Πελάτης 

 

Απλός χρήστης 

Ο ρόλος του διαχειριστή είναι ο σημαντικότερος από τους παραπάνω. 

Έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται και να αναπτύσσει (προσθαφαιρεί) 
λειτουργίες και δεδομένα του συστήματος. 

Ο ρόλος του πελάτη μπορεί μόνο να συνδεθεί και να συμμετάσχει σε 

ένα παιχνίδι που έχει δημιουργήσει κάποιος διαχειριστής. 

Ο  ρόλος  του  απλού  χρήστη  έχει  εντελώς  διαφορετικό  ρόλο  στο 

σύστημα.  Λειτουργεί  ως  αποδέκτης  των  δεδομένων  της  βάσης  ανάλογα 
με τις προσωπικές του επιλογές (single user). 

 

2.3 Απαιτήσεις 

 
Έπειτα αφού έχουμε καθορίσει τους ρόλους των χρηστών μπορούμε 

να ορίσουμε τις απαιτήσεις τους από το σύστημα (εφαρμογή). 

Έτσι ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα : 

 

Να προσθαφαιρεί δεδομένα. 

 

Να καθορίζει τον τρόπο και τη διάρκεια του παιχνιδιού. 

 

Να  επιλέγει  τον  αριθμό  των  ερωτήσεων  που  θα  αναμετρηθεί 
μεταξύ των άλλων χρηστών. 

 

Να διαχειρίζεται όλους τους συνδεδεμένους χρήστες. 

Ο απλός χρήστης έχει τη δυνατότητα: