2.5 Βάση δεδομένων
[43]
περιμένει να περάσει ο αριθμός των ερωτήσεων που έχει θέσει κατά την
έναρξη.
Τέλος αν θελήσει να αφήσει την εφαρμογή πριν το πέρας του χρόνου
ή των ερωτήσεων μπορεί να βγει από αυτό πατώντας την επιλογή “X”
που βρίσκεται στο κάτω αριστερά μέρος της φόρμας παιχνιδιού.
2.5 Βάση δεδομένων
Για τη δημιουργία μίας σωστά σχεδιασμένης και άνευ προβλημάτων
βάσης δεδομένων απαιτείται αρκετός χρόνος για την εκμάθηση των
σχετικών αρχών. Για το βέλτιστο σχεδιασμό και την ευχρηστία της θα
πρέπει να αποφεύγονται πεδία που δε χρησιμοποιούνται ή,
επαναλαμβάνονται, όπως και πεδία που καταλαμβάνουν μεγάλο χώρο.
Για να επιτευχθεί το παραπάνω θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όλες οι
πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν στα προηγούμενα στάδια.
Έτσι και σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη κανονικοποίηση των
δεδομένων δημιουργήθηκαν οι δύο ακόλουθοι πίνακες:
Categories
Questions
2.5.1 Πίνακας ‘Categories’
Σκοπός του πίνακα Categories είναι να αποθηκεύει τις κατηγορίες
του παιχνιδιού.
Categories
Όνομα
Τύπος
Όχι Κενό Προεπιλεγμένη Τιμή
Πρωτεύων Κλειδί
ID
Int (2)
0
Καμία
1
Names
Varchar (20)
0
Καμία
0
Πίνακας 2.1: Πίνακας κατηγοριών
ID:
Τo ID είναι το πρωτεύον κλειδί για κάθε κατηγορία που εισαγάγεται
στον πίνακα και έχει οριστεί ώστε να αυξάνεται αυτόματα. Στο πεδίο