7
2.7 Lazy Clause Generation .............................................................................................................. 40
2.8 Πλατφόρμα Ανάπτυξης και Εργαλεία ......................................................................................... 42
2.8.1 C-Sharp (C#) ........................................................................................................................ 42
2.8.2 Visual Studio ........................................................................................................................ 42
2.8.3 OpenCV και OpenCVSharp ................................................................................................. 42
2.8.4 Χώρος ονομάτων System ..................................................................................................... 43
2.8.5 Google OR-Tools ................................................................................................................. 44
2.9 Σύνοψη Κεφαλαίου ..................................................................................................................... 44
Κεφάλαιο 3- Ανάλυση και Σχεδίαση της Εφαρμογής ...................................................................... 46
3.1 Γενική Επισκόπηση Επιλυτή ....................................................................................................... 46
3.2 Απαιτήσεις Εισόδου .................................................................................................................... 48
3.3 Διεπαφή Χρήστη ......................................................................................................................... 49
3.4 Εύρεση του Ταμπλό και Αναγνώριση Δυσκολίας....................................................................... 50
3.5 Ανάλυση Κατάστασης................................................................................................................. 55
3.5.1 Εύρεση Αριθμών .................................................................................................................. 56
3.5.2 Εύρεση Ανοιχτών και Κλειστών Μπλοκ .............................................................................. 59
3.5.3 Ανάθεση Εξαγόμενων Πληροφοριών .................................................................................. 60
3.6 Βασικές Στρατηγικές ................................................................................................................... 60
3.6.1 Σήμανση Ξεκάθαρων Ναρκών ............................................................................................. 61
3.6.2 Αποκάλυψη Απόλυτα Ασφαλών Μπλοκ .............................................................................. 62
3.7 Πρόβλημα Ικανοποίησης Περιορισμών ...................................................................................... 63
3.7.1 Μοντελοποίηση του Προβλήματος ...................................................................................... 64
3.7.2 Εύρεση Λύσεων με CP-SAT ................................................................................................ 64
3.7.3 Σήμανση Στατιστικά Σίγουρων Κινήσεων ........................................................................... 66
3.7.4 «Τυχαίες» Κινήσεις .............................................................................................................. 66
3.8 Συνθήκες Τέλους Παιχνιδιού ...................................................................................................... 67
3.9 Σύνοψη Κεφαλαίου ..................................................................................................................... 67
Κεφάλαιο 4- Πειραματική Διαδικασία .............................................................................................. 68
4.1 Ορθή λειτουργία και περιβάλλον πειράματος ............................................................................. 69
4.2 Συλλογή Στατιστικών Στοιχείων ................................................................................................. 70
4.3 Χρόνος Εύρεσης και Αναγνώρισης του ταμπλό ......................................................................... 70
4.4 Επιδόσεις στις βασικές κλίμακες δυσκολίας ............................................................................... 71
4.5 Επιπτώσεις πυκνότητας και διαστάσεων του ταμπλό ................................................................. 72
4.6 Σύνοψη Κεφαλαίου ..................................................................................................................... 72