background image

 

2.7 Lazy Clause Generation .............................................................................................................. 40 

2.8 Πλατφόρμα Ανάπτυξης και Εργαλεία ......................................................................................... 42 

2.8.1 C-Sharp (C#) ........................................................................................................................ 42 

2.8.2 Visual Studio ........................................................................................................................ 42 

2.8.3 OpenCV και OpenCVSharp ................................................................................................. 42 

2.8.4 Χώρος ονομάτων System ..................................................................................................... 43 

2.8.5 Google OR-Tools ................................................................................................................. 44 

     2.9 Σύνοψη Κεφαλαίου ..................................................................................................................... 44 

 

Κεφάλαιο 3- Ανάλυση και Σχεδίαση της Εφαρμογής ...................................................................... 46 

3.1 Γενική Επισκόπηση Επιλυτή ....................................................................................................... 46 

3.2 Απαιτήσεις Εισόδου .................................................................................................................... 48 

3.3 Διεπαφή Χρήστη ......................................................................................................................... 49 

3.4 Εύρεση του Ταμπλό και Αναγνώριση Δυσκολίας....................................................................... 50 

3.5 Ανάλυση Κατάστασης................................................................................................................. 55 

3.5.1 Εύρεση Αριθμών .................................................................................................................. 56 

3.5.2 Εύρεση Ανοιχτών και Κλειστών Μπλοκ .............................................................................. 59 

3.5.3 Ανάθεση Εξαγόμενων Πληροφοριών .................................................................................. 60 

3.6 Βασικές Στρατηγικές ................................................................................................................... 60 

3.6.1 Σήμανση Ξεκάθαρων Ναρκών ............................................................................................. 61 

3.6.2 Αποκάλυψη Απόλυτα Ασφαλών Μπλοκ .............................................................................. 62 

3.7 Πρόβλημα Ικανοποίησης Περιορισμών ...................................................................................... 63 

3.7.1 Μοντελοποίηση του Προβλήματος ...................................................................................... 64 

3.7.2 Εύρεση Λύσεων με CP-SAT ................................................................................................ 64 

3.7.3 Σήμανση Στατιστικά Σίγουρων Κινήσεων ........................................................................... 66 

3.7.4 «Τυχαίες» Κινήσεις .............................................................................................................. 66 

3.8 Συνθήκες Τέλους Παιχνιδιού ...................................................................................................... 67 

3.9 Σύνοψη Κεφαλαίου ..................................................................................................................... 67 

Κεφάλαιο 4- Πειραματική Διαδικασία .............................................................................................. 68 

4.1 Ορθή λειτουργία και περιβάλλον πειράματος ............................................................................. 69 

4.2 Συλλογή Στατιστικών Στοιχείων ................................................................................................. 70 

4.3 Χρόνος Εύρεσης και Αναγνώρισης του ταμπλό ......................................................................... 70 

4.4 Επιδόσεις στις βασικές κλίμακες δυσκολίας ............................................................................... 71 

4.5 Επιπτώσεις πυκνότητας και διαστάσεων του ταμπλό ................................................................. 72 

4.6 Σύνοψη Κεφαλαίου ..................................................................................................................... 72