69
Κεφάλαιο 4
Πειραματική Διαδικασία
Στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζεται η διαδικασία για την εξαγωγή στατιστικών
στοιχείων και μετρικών από ένα σύνολο παρτίδων. Εξετάζονται οι προσαρμογές στην
προγραμματιστική υλοποίηση, οι μετρήσεις κατά τη διάρκεια μίας παρτίδας και τα
συμπεράσματα που διαμορφώνονται με τη μελέτη των αποτελεσμάτων.
4.1 Ορθή λειτουργία και Περιβάλλον πειράματος
Κατά τον προγραμματισμό του Αυτοματοποιημένου επιλυτή, έγινε έλεγχος ορθής
λειτουργίας σε τέσσερεις υπολογιστές με διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές. Ως βασικοί
κανόνες ελέγχου ήταν η ανάλυση της οθόνης 1920×1080 σε 100% κλίμακα και η απουσία
χρωματικών φίλτρων. Διαδοχικά, έγινε σε κάθε συσκευή ο έλεγχος για τον εντοπισμό του
ταμπλό και την αναγνώριση της κατάστασης των μπλοκ. Τα εύρη έντασης για κάθε αριθμό
προσαρμόστηκαν με βάση τα ευρήματα ώστε να εγγυάται η ακρίβεια σε ίδιο βαθμό για κάθε
συσκευή που δοκιμάστηκε. Σε επόμενες φάσεις του ελέγχου, δόθηκε σε κάθε συσκευή το ίδιο
πρόβλημα με τη μορφή ορισμένου ταμπλό για να ελεγχθεί πως εξάγουν την ίδια λύση.
Επεξεργαστής
Μνήμη
RAM
Κάρτα Γραφικών
Μέγεθος
Οθόνης
Έκδοση
Windows
AMD Ryzen 7 3750H
2.3GHz
16GB
NVIDIA GeForce GTX
1650
17”
W11 64-bit
AMD Ryzen 5 2600
3.4GHz
16GB
NVIDIA GeForce GTX
1050 Ti
27”
W10 64-bit
Intel Core i7-8750H
2.2GHz
16GB
NVIDIA GeForce GTX
1060 Max-Q
17”
W11 64-bit
Intel Core i7-11700K
3.6GHz
16GB
NVIDIA GeForce RTX
2080 OC
27”
W11 64-bit
Πίνακας 3.4: Τεχνικές Προδιαγραφές υπολογιστών που έγιναν δοκιμές ορθής λειτουργίας.
Ο επιλυτής τροποποιήθηκε ώστε οι λειτουργίες του να παρέχονται δίχως γραφικό
περιβάλλον και μέσω της γραμμής εντολών των Windows. Με αυτή την υλοποίηση
εξοικονομείται ο χρόνος που απαιτείται για την προβολή και την αλληλεπίδραση με το μενού.