background image

69 

 

Κεφάλαιο 4  

 

Πειραματική Διαδικασία 

 

Στο  κεφάλαιο  αυτό  παρουσιάζεται  η  διαδικασία  για  την  εξαγωγή  στατιστικών 

στοιχείων  και  μετρικών  από  ένα  σύνολο  παρτίδων.  Εξετάζονται  οι  προσαρμογές  στην 

προγραμματιστική  υλοποίηση,  οι  μετρήσεις  κατά  τη  διάρκεια  μίας  παρτίδας  και  τα 

συμπεράσματα που διαμορφώνονται με τη μελέτη των αποτελεσμάτων. 

4.1 Ορθή λειτουργία και Περιβάλλον πειράματος 

Κατά  τον  προγραμματισμό  του  Αυτοματοποιημένου  επιλυτή,  έγινε  έλεγχος  ορθής 

λειτουργίας  σε  τέσσερεις  υπολογιστές  με  διαφορετικές  τεχνικές  προδιαγραφές.  Ως  βασικοί 

κανόνες  ελέγχου  ήταν  η  ανάλυση  της  οθόνης  1920×1080  σε  100%  κλίμακα  και  η  απουσία 

χρωματικών  φίλτρων.  Διαδοχικά,  έγινε  σε  κάθε  συσκευή  ο  έλεγχος  για  τον  εντοπισμό  του 

ταμπλό και την αναγνώριση της κατάστασης των μπλοκ. Τα εύρη έντασης για κάθε αριθμό 

προσαρμόστηκαν με βάση τα ευρήματα ώστε να εγγυάται η ακρίβεια σε ίδιο βαθμό για κάθε 

συσκευή που δοκιμάστηκε. Σε επόμενες φάσεις του ελέγχου, δόθηκε σε κάθε συσκευή το ίδιο 

πρόβλημα με τη μορφή ορισμένου ταμπλό για να ελεγχθεί πως εξάγουν την ίδια λύση. 

Επεξεργαστής 

Μνήμη 

RAM 

Κάρτα Γραφικών 

Μέγεθος 

Οθόνης 

Έκδοση 

Windows 

AMD Ryzen 7 3750H 

2.3GHz 

16GB 

NVIDIA GeForce GTX 

1650 

17” 

W11 64-bit 

AMD Ryzen 5 2600 

3.4GHz 

16GB 

NVIDIA GeForce GTX 

1050 Ti 

27” 

W10 64-bit 

Intel Core i7-8750H 

2.2GHz 

16GB 

NVIDIA GeForce GTX 

1060 Max-Q 

17” 

W11 64-bit 

Intel Core i7-11700K 

3.6GHz 

16GB 

NVIDIA GeForce RTX 

2080 OC

 

27” 

W11 64-bit 

Πίνακας 3.4: Τεχνικές Προδιαγραφές υπολογιστών που έγιναν δοκιμές ορθής λειτουργίας. 

 

Ο  επιλυτής  τροποποιήθηκε  ώστε  οι  λειτουργίες  του  να  παρέχονται  δίχως  γραφικό 

περιβάλλον  και  μέσω  της  γραμμής  εντολών  των  Windows.  Με  αυτή  την  υλοποίηση 

εξοικονομείται ο χρόνος που απαιτείται για την προβολή και την αλληλεπίδραση με το μενού.