background image

έχει την ονομασία “example2.txt“. Στην απεικόνιση 4.3 βλέπουμε την μορϕή του

αρχείου εισόδου.

1 ,

1 ,

1 ,

1 ,

0 ,

0

1 ,

1 ,

1 ,

1

0 ,

2

0 ,

0 ,

1 ,

1 ,

1 ,

1

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0

0 ,

1 ,

1 ,

0 ,

0 ,

1

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0 ,

0

Απεικόνιση 4.3: Αρχείο εισόδου για το παράδειγμα εκτέλεσης τρισδιάστατου χώρου

Έπειτα, εκτελούμε το εργαλείο εύρεσης μονοπατιού κάλυψης χρησιμοποιώντας

την εντολή που ϕαίνεται στην απεικόνιση 4.4.

CPP3D

− f i l e example2 . t x t dim 6 ,6 ,2 ipos 4 , 0 , 0 : 1 , 5 , 0 e 0:0

vtype g : f

Απεικόνιση 4.4: Εντολή εκτέλεσης του εργαλείου για το παράδειγμα 4.2

Η έξοδος του αλγορίθμου, δηλαδή το μονοπάτι κάλυψης του χώρου αποθηκεύεται

σε ένα νέο αρχείο με όνομα “example1_results.txt“. Η γραϕική αναπαράσταση των

επιμέρους τμημάτων του εργαλείου ϕαίνεται στο σχήμα 4.1.

4.3

Χρόνος εκτέλεσης εργαλείου

Για την εύρεση του βέλτιστου μονοπατιού κάλυψης στο παράδειγμα δισδιάστα-

του χώρου χρησιμοποιώντας ένα όχημα χρειάστηκαν μόλις 3.7 δευτερόλεπτα. Στο

παράδειγμα τρισδιάστατου χώρου χρησιμοποιώντας δύο οχήματα χρειάστηκαν 8.6

δευτερόλεπτα. Το υλικό (hardware) που χρησιμοποιήθηκε αποτελείται από:

• CPU Intel Core 2 Quad Q9550 2.83 GHz

49