έχει την ονομασία “example2.txt“. Στην απεικόνιση 4.3 βλέπουμε την μορϕή του
αρχείου εισόδου.
1 ,
1 ,
1 ,
1 ,
0 ,
0
1 ,
1 ,
1 ,
1
0 ,
2
0 ,
0 ,
1 ,
1 ,
1 ,
1
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0
0 ,
1 ,
1 ,
0 ,
0 ,
1
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0 ,
0
Απεικόνιση 4.3: Αρχείο εισόδου για το παράδειγμα εκτέλεσης τρισδιάστατου χώρου
Έπειτα, εκτελούμε το εργαλείο εύρεσης μονοπατιού κάλυψης χρησιμοποιώντας
την εντολή που ϕαίνεται στην απεικόνιση 4.4.
CPP3D
− f i l e example2 . t x t −dim 6 ,6 ,2 −ipos 4 , 0 , 0 : 1 , 5 , 0 −e 0:0
−vtype g : f
Απεικόνιση 4.4: Εντολή εκτέλεσης του εργαλείου για το παράδειγμα 4.2
Η έξοδος του αλγορίθμου, δηλαδή το μονοπάτι κάλυψης του χώρου αποθηκεύεται
σε ένα νέο αρχείο με όνομα “example1_results.txt“. Η γραϕική αναπαράσταση των
επιμέρους τμημάτων του εργαλείου ϕαίνεται στο σχήμα 4.1.
4.3
Χρόνος εκτέλεσης εργαλείου
Για την εύρεση του βέλτιστου μονοπατιού κάλυψης στο παράδειγμα δισδιάστα-
του χώρου χρησιμοποιώντας ένα όχημα χρειάστηκαν μόλις 3.7 δευτερόλεπτα. Στο
παράδειγμα τρισδιάστατου χώρου χρησιμοποιώντας δύο οχήματα χρειάστηκαν 8.6
δευτερόλεπτα. Το υλικό (hardware) που χρησιμοποιήθηκε αποτελείται από:
• CPU Intel Core 2 Quad Q9550 2.83 GHz
49