32
Σχήμα 10 Στα αριστερά απεικονίζονται οι τομείς κάθε κελιού που χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό των
crossings και δεξιά τα x και y crossings
9
.
Όπως φαίνεται και στο
, αν το κελί τέμνεται στις περιοχές I, IV, V ή VIII τότε
χρησιμοποιείται η τιμή του x-crossing, όπως φαίνεται δεξιά στο
, ενώ για τις υπόλοιπες
περιοχές η τιμή του y-crossing. Η τιμή για το x-crossing ή y-crossing προσεγγίζεται από το
μέσο όρο του ύψος των δύο κοντινότερων σημείων με την χρήση της τεχνικής της παρεμβολής.
Επομένως, ο R3 είναι ο μοναδικός αλγόριθμος που δίνει αποτελέσματα ακριβείας, οι υπόλοιποι
αλγόριθμοι που ακολουθούν είναι προσεγγιστικοί.
2.7.2 Αλγόριθμος R2
Ο αλγόριθμος R2 περιγράφτηκε και πάλι από τους Franklin κ.ά. [22], με στόχο να
μειώσει την πολυπλοκότητα του αλγορίθμου R3. Ο R2 δεν υπολογίζει την γραμμή ορατότητας
για κάθε κελί όπως ο R3, αντιθέτως υπολογίζει μόνο τις γραμμές ορατότητας που αρχίζουν από
τον παρατηρητή και καταλήγουν στα άκρα της εικόνας, όπως φαίνεται και στο παρακάτω
για τις γραμμές ορατότητας που τελειώνουν στα σημεία Α και Β. Με αυτό τον τρόπο, ο
αλγόριθμος αποφεύγει τους διπλότυπους υπολογισμούς για τα κελιά που βρίσκονται κοντά στα
άκρα της εικόνας, βελτιώνοντας την απόδοση του σε σχέση με τον R3.
9
Πηγή του σχήματος είναι η δημοσίευση [43]