Σχεδιασμός και Υλοποίηση ενός πληροφοριακού συστήματος για τους τεχνικούς του φυσικού αερίου -
Κεφάλαιο 4 – Λειτουργίες και Διεπαφή Χρήστη
Ποτσίκα Ηλιάνα
83
Εικόνα 29: Προφίλ Πελάτη
Όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα, το προφίλ του πελάτη αποτελείται
από τρεις καρτέλες. Η πρώτη εμφανίζει τις προσωπικές πληροφορίες του πελάτη. Η
δεύτερη αποτελεί το αρχείο καταγραφής όλων των επισκέψεων που έχουν
πραγματοποιηθεί στον χώρο του πελάτη για βλάβες, συντηρήσεις ή ανανέωση των
πιστοποιητικών της δεξαμενής του. Επίσης, στην καρτέλα αυτή ο τεχνικός μπορεί να
προσθέσει και να διαχειριστεί μια ή περισσότερες σημειώσεις για τη δεξαμενή του
συγκεκριμένου πελάτη, ώστε να διευκολύνει τη διεξαγωγή της επόμενης επίσκεψης
για συντήρηση ή βλάβη. Τέλος, η τρίτη καρτέλα παρουσιάζει τα στοιχεία της
δεξαμενής που ανήκει στον πελάτη. Στην καρτέλα αυτή, ο τεχνικός έχει τη
δυνατότητα να προσθέσει νέες δεξαμενές, ως ιδιοκτησία του πελάτη, καθώς και να
επεξεργαστεί ή να διαγράψει τις υπάρχουσες ιδιοκτησίες δεξαμενών. Επιπλέον, για
κάθε μια από τις δεξαμενές που ανήκουν στον πελάτη, πατώντας το κουμπί
μπορεί να δημιουργήσει και να εκτυπώσει μια ετικέτα QR code.
Η ετικέτα αυτή, εκτός από τον κώδικα QR φέρει και κάποιες πληροφορίες
σχετικά με το μοντέλο της δεξαμενής και τα στοιχεία του τεχνικού που την έχει
αναλάβει. Η ετικέτα εκτυπώνεται και επικολλάται πάνω στη δεξαμενή του πελάτη. Ο
τεχνικός, σαρώνοντας τον κώδικα QR με μια οποιαδήποτε εφαρμογή σάρωσης που
έχει κατεβασμένη στο κινητό ή στο tablet του, έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα
στοιχεία της δεξαμενής, καθώς και στα σχετικά αρχεία ή φωτογραφίες που έχουν
αποθηκευτεί. Έτσι, δε χάνει πολύτιμο χρόνο ψάχνοντας τα στοιχεία που χρειάζεται