2
Προσδιορίσουν γρήγορα εάν και σε ποιο βαθμό έχουν κατανοήσει οι φοιτητές το
περιεχόμενο της διάλεξης. Οι εκπαιδευτές μπορούν να κάνουν ερωτήσεις
χρησιμοποιώντας το σύστημα αποκρίσεων κατά τη διάρκεια της διάλεξης για να
αξιολογήσουν την κατανόηση των φοιτητών. Επίσης, η ανάδραση που παρέχει το
σύστημα σε πραγματικό χρόνο μέσα στην αίθουσα, επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς
να βελτιώσουν άμεσα τις μεθόδους τους, αν χρειαστεί.
Αλλάξουν άμεσα την εκπαιδευτική τους μέθοδο κατά τη διάρκεια της διάλεξης. Με τη
χρήση του συστήματος προσωπικών αποκρίσεων, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να
παρέχουν καλύτερη εκπαίδευση διαπιστώνοντας τις γνώσεις των φοιτητών
απευθείας στην αίθουσα, αντί να περιμένουν να το μάθουν βάζοντας εργασίες ή
διαγωνίσματα.
Οργανώνουν εύκολα και να βαθμολογούν παιχνίδια γνώσεων μέσα στην αίθουσα. Με
τη χρήση ενός τέτοιου συστήματος, οι εκπαιδευτές μπορούν να βάζουν στους
φοιτητές κάποια κουίζ κατά τη διάρκεια του μαθήματος και να προβάλλουν τα
αποτελέσματα απευθείας, είτε στους φοιτητές είτε να τα κρατούν για τον εαυτό τους.
Τραβήξουν την προσοχή των φοιτητών. Ένα σύστημα προσωπικών αποκρίσεων
αποτελεί για τους εκπαιδευτές έναν εύκολο τρόπο για να τραβήξουν την προσοχή των
φοιτητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, ειδικά όταν
οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κάνουν μια διάλεξη σε μεγάλο κοινό.
Τέτοιου είδους συστήματα κυκλοφορούν ήδη στην αγορά από γνωστές εταιρείες.
Παρακάτω αναφέρονται κάποιες από τις πιο γνωστές εφαρμογές:
iClicker
Το iClicker (www.iclicker.com), σχεδιασμένο από φυσικούς στο Πανεπιστήμιο του
Ιλινόις, είναι ένα καλό απλό σύστημα. Η απλότητα καθιστά το σύστημα εύκολο στη
χρήση και επίσης σημαίνει ότι υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες για να πάει κάτι
στραβά. Το λογισμικό είναι συμβατό για τα Windows και τα MacOS. Το λογισμικό
προσθέτει ένα μικρό μπαρ μενού στην οθόνη χωρίς να παρεμβαίνει με το λογισμικό
παρουσίασης.