xi
Διάρθρωση Κειμένου
Στην εισαγωγή γίνεται μια ανάλυση σχετικά με τη σχέση που έχουν οι νέοι σήμερα με
την τεχνολογία και για το κατά πόσο αυτή η σχέση αξιοποιείται από τα σημερινά μέσα
εκπαίδευσης. Πάνω σε συτή τη βάση, παρουσιάζεται το δικό μας σύστημα εκπαίδευσης και
αναλύονται τα προτερήματα του σε σχέση με τις κλασικές εκπαιδευτικές μεθόδους.
Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται αναλυτικά το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο
οποίο στηρίχθηκε η υλοποίηση της διπλωματικής εργασίας, καθώς και τα εργαλεία που
χρησιμοποιήθηκαν για την περαίωση του έργου. Αναλύονται οι γλώσσες προγραμματισμού,
που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του δυναμικού ιστοχώρου, ο οποίος αποτελεί και
το βασικότερο κομμάτι της εφαρμογής, καθώς και ο μικροελεγκτής Arduino, ο οποίος
χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή των συσκευών απόκρισης.
Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το υλικό μέρος του συστήματος, το οποίο αφορά
την κατασκευή του κυκλώματος των συσκευών αποκρίσεων. Δίνονται τα τεχνικά
χαρακτηριστικά των εξαρτημάτων του κυκλώματος και περιγράφεται ο τρόπος σύνδεσης του
κυκλώματος στον μικροελεγκτή Arduino.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το λογισμικό μέρος του συστήματος. Γίνεται
λεπτομερής ανάλυση του σχεδιασμού της βάσης δεδομένων της εφαρμογής και στη
συνέχεια γίνεται μια ξενάγηση στον ιστοχώρο του συστήματος. Επίσης παρατείθεται και
αναλύεται ο κώδικας που χρησιμοποιήθηκε για τον προγραμματισμό του κυκλώματος του
μικροελεγκτή Arduino.
Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπιση του έργου της διπλωματικής εργασίας
και παρουσιάζονται μελλοντικές επεκτάσεις πάνω στην εργασία, οι οποίες θα μπορούσαν
να διευρύνουν ακόμη περισσότερο το πεδίο χρήσης της εφαρμογής.