background image

 

 

 

99

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Από  την  άλλη,  ήταν  ξεκάθαρο  ποια  είδη  γύρων  δεν  πέτυχαν  στην  ικανοποίηση  των 

παικτών,  όπως  το  Parkour  και  το  Defense  (Σχήμα  11).  Στην  περίπτωση  του  γύρου  Parkour 
παρατηρήθηκε μεγάλη δυσκολία από τους παίκτες στην αντίδραση και αποφυγή των εμποδίων, 
με αποτέλεσμα να χάνουν συχνά. To Defense είχε το αντίθετο πρόβλημα όπου η δυσκολία ήταν 
χαμηλότερη  σε  σχέση  με  τα  υπόλοιπα  είδη  γύρων  και  ήταν  πιο  άνετο  επειδή  δεν 
συγκεντρώνονται  όλοι οι εχθροί γύρω από τους παίκτες. 
 

 

Σχήμα 11 Μικρότερη αρέσκεια μεταξύ των γύρων 

Στην  ερώτηση  για  τον  μέγιστο  αριθμό  των  γύρων,   η  πλειοψηφία  βρήκε  τον  αριθμό  των 

γύρων αρκετό (Σχήμα 12). 
 

 

Σχήμα 12 Αριθμός γύρων 

0

0

57%

43%

0

Ποιό είδος γύρου σας άρεσε το λιγότερο;

Exterminate

Survival

Defense

Parkour

Final Wave

0

14.30%

86%

0

0

Ήταν ο αριθμός των γύρων αρκετός;

Όχι, είναι  πολύ λίγοι γύροι

Σχεδόν, λιγότεροι από όσο θα έπρεπε

Ναι, είναι  αρκετός ο αριθμός γύρων

Σχεδόν, περισσότεροι από οσο θα έπρεπε

Όχι, είναι  πολύ περισσότεροι