99
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Από την άλλη, ήταν ξεκάθαρο ποια είδη γύρων δεν πέτυχαν στην ικανοποίηση των
παικτών, όπως το Parkour και το Defense (Σχήμα 11). Στην περίπτωση του γύρου Parkour
παρατηρήθηκε μεγάλη δυσκολία από τους παίκτες στην αντίδραση και αποφυγή των εμποδίων,
με αποτέλεσμα να χάνουν συχνά. To Defense είχε το αντίθετο πρόβλημα όπου η δυσκολία ήταν
χαμηλότερη σε σχέση με τα υπόλοιπα είδη γύρων και ήταν πιο άνετο επειδή δεν
συγκεντρώνονται όλοι οι εχθροί γύρω από τους παίκτες.
Σχήμα 11 Μικρότερη αρέσκεια μεταξύ των γύρων
Στην ερώτηση για τον μέγιστο αριθμό των γύρων, η πλειοψηφία βρήκε τον αριθμό των
γύρων αρκετό (Σχήμα 12).
Σχήμα 12 Αριθμός γύρων
0
0
57%
43%
0
Ποιό είδος γύρου σας άρεσε το λιγότερο;
Exterminate
Survival
Defense
Parkour
Final Wave
0
14.30%
86%
0
0
Ήταν ο αριθμός των γύρων αρκετός;
Όχι, είναι πολύ λίγοι γύροι
Σχεδόν, λιγότεροι από όσο θα έπρεπε
Ναι, είναι αρκετός ο αριθμός γύρων
Σχεδόν, περισσότεροι από οσο θα έπρεπε
Όχι, είναι πολύ περισσότεροι