98
ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΠΑΙΚΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ROGUELITE
Στην ικανοποίηση χρήσης σπαθιού (Σχήμα 9) εμφανίζονται σοβαρά προβλήματα καθώς οι
απαντήσεις τείνουν στις χαμηλότερες βαθμολογίες, προσφέροντας κατά μέσο όρο λίγη
ικανοποίηση. Το πρόβλημα που αναφέρθηκε ήταν πως το σύστημα για την χρήση του σπαθιού
ήταν απλοϊκό και δεν ήταν χρήσιμο σε σχέση με τα όπλα.
Σχήμα 9 Ικανοποίηση χρήσης σπαθιού
Ο κάθε παίκτης μπορεί να βρίσκει διαφορετικούς στόχους πιο διασκεδαστικούς, το οποίο
αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου (Σχήμα 10). Με την εξαίρεση του
γύρου Parkour, κάθε άλλως γύρος ήταν αρεστός από τους παίκτες με τον γύρο Survival να
ξεχωρίζει.
Σχήμα 10 Μεγαλύτερη αρέσκεια μεταξύ των γύρων
14.30%
42.90%
28.60%
14.30%
0
0.00%
5.00%
10.00%
15.00%
20.00%
25.00%
30.00%
35.00%
40.00%
45.00%
50.00%
Καθόλου
Λίγο
Μέτρια
Πολύ
Πάρα πολύ
Πόσο ικανοποιητική ήταν η επίθεση με το σπαθί; (Melee)
Επιλογή χρήστη
14.30%
42.90%
14.30%
0
28.60%
Ποιό είδος γύρου σας άρεσε το περισσότερο;
Exterminate
Survival
Defence
Parkour
Final Wave