background image

 

 

 

98

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ  3D ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥ  ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ  ΤΡΙΤΟΥ  ΠΡΟΣΩΠΟΥ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ 
ΠΑΙΚΤΩΝ  ΤΥΠΟΥ  ROGUELITE 

 

Στην ικανοποίηση χρήσης σπαθιού (Σχήμα 9) εμφανίζονται σοβαρά προβλήματα καθώς οι 

απαντήσεις  τείνουν  στις  χαμηλότερες  βαθμολογίες,  προσφέροντας  κατά  μέσο  όρο  λίγη 
ικανοποίηση.  Το πρόβλημα  που  αναφέρθηκε  ήταν  πως  το  σύστημα  για  την  χρήση  του  σπαθιού 
ήταν απλοϊκό και δεν ήταν χρήσιμο σε σχέση με τα όπλα. 
 

 

Σχήμα 9 Ικανοποίηση χρήσης σπαθιού 

 

Ο κάθε παίκτης μπορεί να βρίσκει διαφορετικούς στόχους πιο διασκεδαστικούς, το οποίο 

αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου (Σχήμα 10). Με την εξαίρεση του 
γύρου  Parkour,  κάθε  άλλως  γύρος  ήταν  αρεστός  από  τους  παίκτες  με  τον  γύρο  Survival  να 
ξεχωρίζει.  

 

 

Σχήμα 10 Μεγαλύτερη αρέσκεια μεταξύ των γύρων 

14.30%

42.90%

28.60%

14.30%

0

0.00%

5.00%

10.00%

15.00%

20.00%

25.00%

30.00%

35.00%

40.00%

45.00%

50.00%

Καθόλου

Λίγο

Μέτρια

Πολύ

Πάρα πολύ

Πόσο ικανοποιητική ήταν η επίθεση με το σπαθί; (Melee)

Επιλογή χρήστη

14.30%

42.90%

14.30%

0

28.60%

Ποιό είδος γύρου σας άρεσε το περισσότερο;

Exterminate

Survival

Defence

Parkour

Final Wave